Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Hahahahaha! Viljen underbar tråd! precis vad jag behövde, jag joinar utan att fråga om lov, för sådan är jag! 

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-03 08:36:44 följande:
    hmm make urself home
    här är alla välkomna och du får säker till och med hyra en bil..............(hmm har suttit och lyssnat på nyheter i över en timma nu)
    Bilar ligger inte i mitt intresse, däremot den där röven fick mitt lilla flickhjärta att skutta. 

Och tack för välkomnandet.  
  • Kakaa

kommer det några fler rövbilder lr? Man´s stjärtar går finfint också.. Och nej, detta betyder inte att det är ok att länka till en bild på farbror Bernards 60åriga gubbstjärt. :( 

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-03 08:47:04 följande:
    haha
    jag menade att alla är välkomna precis som TS formulerat det .
    Har haft P1 i bakgrunden där det berättades att var tredje Rom diskrimineras på bensinstationer runt om i Sverige genom att vägra hyra ut bilar till dem.......
    det finns några bilintresserade här inne med....men intresset för rumpor tycks vara lite större!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja, någon romer är jag inte.. Men hade inte fått hyra en bil iaf, inget körkort lr ens någon lust till att skaffa. :D Jag satsar på att få sådana där smäxiga Arnold Swartsnegger lår ist. 

Mja mjo.. jag har iofs alltid sagt att om jag skall ha bil så skall det vara en matt-svart lackad ford mustang 62:a .

fast kan lika gärna ta en en bajsbrun ful liten saab v4:a också.

Rumpor är magiska..  
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 08:49:59 följande:
    Här passar man nog inte in om man ber om lov
    Vilken tur att jag bara hoppade in då. ;D
  • Kakaa

ohh, jag älskar er redan! jag blir tårögd på riktigt! Bilder på rövar och snack om kukar!  Ni gör min dag! *bäddar ned sig i soffan och ser lycklig ut*

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-03 08:52:41 följande:
    en bilnörd verkar du vara med haha
    Schy! jag smög ju med det! :/ Järnspikar..

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 08:53:28 följande:
    Du kommer få en helvetes stor plats i Birgers hjärta, Kakaa. Välkommen.

Skulle det vara intressant med närbilder på Bert Karlsson's röv kan du fråga om Annelie ( Eller "och" då ) har några liggande. Jag misstänker att så är fallet. Lycka till.
    Är Birger stor och rödhårig? det var den bild jag fick och jag tror jag är medial.. så han är stor och rödhårig, right? kom igen nu, visst är han? lr känner du någon annan som är stor och rödhårig?! 

vet inte vem denna Birger är, men jag lovar, jag tar inte såå stor plats, jag är en liten brud som är för snabb med att öppna käften.

oh, Bert Karlsson, mmmhmm! baka in honom till en semla du. RAWR! 
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 08:54:59 följande:
    Haha så bra

Tyvärr brukar det vara lite tystare i tråden under dagen. Men du får väl underhålla oss med lite fina rumpbilder under tiden! 
    Dem enda rumpbilderna jag har är på min egna röv.. och då är dom inte fina, men jag kan ge dig en otroligt sexig bild på alla kvinnors våta dröm, String-Emil! (jag säger ifrån mig allt ansvar för era reaktionenr utav denna bild såsom, spyor, hulkningar, magknip) 

kan man bli annat än lite förtjust?
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 09:00:37 följande:
    Vi pratar väldigt ofta om stridsvagnar också. Samt analsex.

Maria är förvisso lite svårflörtad här, vad gäller stridsvagnarna, men hon brukar ge med sig, till sist. Hon älskar mig innerst inne. Hon också. Det gjorde hon inte från början. Men det gör hon nu.

Analsex är väl bara trevligt, om man kan undvika analsprickor.. 

stridsvagnar såg jag en del i Tyskland.  
Svar på tråden Trash-tråden