Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

och skrev 2011-12-02 13:59:41 följande:
    Rose: Jättefina skor. Kyss
    Danke. Jag är helt galen i högklackar. Har alltid varit rätt liten jämfört med folk runtomkring mig så det är min komplex. Vägrar gå ut utan högklackar med min man. Ser helt knas ut så även om det är -30grader ute så tar jag på mig mina stövlar som jag fryser ihjäl i men men....

Hur är det med dig idag då?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-12-02 15:41:32 följande:
    Jo, det är bra. Är trött på mörkret.
    Avundsjuk på dig som snart slipper detta.
    Skönt att det är fredag dock.  
    Kryssa för varje dag på kvällen så ser du hur många dagar det är kvar tills mörkret ger med sig. Så brukade jag göra varje år.

Boka en resa till jul och stick ifrån Sverige över jul och nyår till ett varmt land.
  • I Blackrose I

Med risk för upprepningar.

Jag fullkomligt älskar hennes dans.

">

• I Blackrose I

Jag är kåt....

• I Blackrose I
    och skrev 2011-12-02 23:04:23 följande:
    Varsågod, Rose.
    I HATE U!!!!!!!!
  • I Blackrose I

Har ni hört historien om när gud skapade kvinnan och mannen?

Det sägs att när Gud skapade kvinnan och mannen av lera och hängde upp dom på väggen för att torka så skriker kvinnan efter en stund och säger: "AJ Gud kom hit. Den där tog en bit av mig och klistrade på sig själv". gud säger: "Va inte orolig jag kommer göra något så att han under hela hans livstid kommer försöka fylla igen hålet han skapat hos dig".

Det låter mycket roligare på persiska. Jag skrattade ihjäl mig när jag läste mailet från min kompis.

• I Blackrose I
    och skrev 2011-12-02 23:07:43 följande:
    Skrikandes Jag är fruktansvärt kåt just nu och är ensam hemma. Blir galen snart.
  • I Blackrose I

och skrev 2011-12-02 23:12:22 följande:
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Fan Och. Jag är så våt att jag nog får byta trosor snart. Skrikandes

• I Blackrose I
    Noun skrev 2011-12-02 23:12:24 följande:
    OMFG!!! Och djupet hos en kvinna är oändligt (bakis svenskt ordspråk)  
    Välkommen hit Bakis. Kyss
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-12-02 23:23:21 följande:
    Bättre med små godsaker än bombattentat? Kyss
    Mycket bättre.
    Vissa åsikter gör man bäst i att hålla tyst om.
Svar på tråden Trash-tråden