Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 14:00:34 följande:
    Hahaha henne?
    En kvinna? 
    Ja. Inboxar. Mycket skum dröm och jag är tokig i drömtydningar men den här är liksom What?!
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Gokväll, jag är glad. Allt gick jättebra och det var jättefint. Jag kommer sakna alla som var här ikväll jättemycket men nu tog vi en ordentlig farväl.

Vill ni se matbilder så:

http://www.familjeliv.se/Hem/i_rose_i/galleri.php?cur_album=Maträtter#

Vad ni skriver. Jag hinner inte läsa allt. Hoppas allt väl med er.

Mrs. A ha inte bråttom till förlossningen.

Puss på er.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 21:58:49 följande:
    Så underbart med ett fint farväl för vänner och bekanta.
    Har redan tjuvkikat på matbilderna, imponerande Rose.

Kram! 
    Tack, vi försökte gå hem till alla men det gick inte så vi gav upp och bjöd alla hit. Tänk er en 2:a ful med blattar. Jag hade satt upp lappar i trappuppgången att det kommer bli mycket spring så att grannarna vet om det. En granne kom till och med en vinflaska. Jag är fotfarande i chocktillstånd. Oväntad.

Jag överträffade mig själv men till dukningen så kom mamma och lillasyster och hjälpte mig. Förstår inte att det endast är en liten kastrull kvar av 15kilo Ris och lite potatissallad. "Köttbullarna" och köttgrytorna tog slut ganska fort.

Puss på kinden.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-06 21:59:45 följande:
    se skitgott ut...blattemat är min grej alltså!!!!!!!!!1111
    Synd att vi inte "träffades" tidigare annars hade du gärna fått komma hit en gång så lagar jag gärna mat när jag har publik.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-12-06 22:17:09 följande:
    Rose!!! Ååh...
  • I Blackrose I

Ha det gott guys. Hela lägenheten ser ut som en slagfält. Mamma håller på och röjer i köket, pappa och Benjamin är och kör några hem, barnen är hemma hos sin farmor (hon vägrade komma hit ikväll *suck* men barnen ville så gärna träffa henne) och jag ska hjälpa mamma lite och sen ta en lååååååååång bad.

Jag kommer nog aldrig skriva ett rättvist inlägg till er för allt det fina ni skrivit till mig i den andra tråden men jag hoppas att jag gjort mitt bästa via inboxen. Ni ska veta att jag gillar er enormt. Njut av varenda sekund i livet.

Jag vet inte men jag kanske kommer in en stund imorgon men är som sagt inte säker.

*Har tårar i ögonen*

• I Blackrose I

Hej

Ni är underbara bara så ni vet. Tack för allt.

Vi har kommit fram och bor just nu hos Bs bror. Det går jättebra. Har varit och utforskad stan med barnen och dom är otrolig nyfikna på allt och alla. Nik sa för nån dag sen "Mamma, jag ser faktiskt emot att börja skolan". Blev så glad. Lillen förstår ingenting och tycker mest det är underbart att slippa bråka med mig varje morgon om overall, vantar och mössa.
    Själv mår jag bra. Jag saknar Sverige, min familj och mina vänner men det första jag gjorde var att leta reda på närmaste templet och det var en magisk upplevelse att gå in i en för första gången. Jag har varit där flera gånger och det lugnar ner mig enormt.

Hoppas allt väl med er. Kan inte läsa allt ni har skrivit men ser här i sista sidan att Mrs.A ska få bebis. Äntligen får du din lilla son. Gratulerar. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I

Önskar er alla en God Jul och Gott nytt år!

Ville bara logga in och höra av mig. Vissa av er är verkligen helt underbara. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    Agridulce skrev 2011-12-18 17:44:59 följande:
    Hej Rose!
    Så skönt att höra att det går bra för er och att det är ok med dig. {#emotions_dlg.flower}
    Hej tjejen

Jodå, det är bra med mig. Jag har en tendens att tro det värsta om allt som händer i mitt liv. Det är inte så hemsk som jag trodde. Visst, jag saknar mycket från Sverige men man får se det positiva i det man har gjort. Försöker mitt bästa. Försöker se det som så att mina barn kommer få det bättre här.
  • I Blackrose I

Jaha, nu när jag bestämde mig för att logga in och hälsa på er så är ingen inloggad.

Hopas ni får en underbar nyårsafton. Har inte sovit  nåt inatt (Lite hemlängtan) ska snart sparka ut mig härifrån. Ska klippa av håret idag. Kort upp till öronen så där som viktoria beckham har sen ska jag sitta i tel i ett par timmar. Vi kommer flytta från makens bror om två veckor. Ska faktiskt bli skönt.

Puss på er. Är inne en stund om någon av er loggar in men förstår att det närmar sig nyår för er och att ni kanske har annat för er.

Svar på tråden Trash-tråden