• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-12 22:04:10 följande:
    det är med andra ord synd om dig...är du också bitchig då?
    Tror inte det. Inte på ett negativt sätt i alla fall. Bara löper som en hynda.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 22:06:27 följande:
    Han GÖR allt snuskigt och lagomt perverst.
    Hade jag inte varit så skötsam så hade jag nog trott att Aynrand och jag delar samma snuskiga sinne. Men sån är jag ju inte. Oskyldig
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-12 22:08:12 följande:
    Hade jag inte varit så skötsam så hade jag nog trott att Aynrand och jag delar samma snuskiga sinne. Men sån är jag ju inte. Oskyldig
    Nej sådan är inte jag heller. Tvi vale...
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 22:05:57 följande:
    Män borde skämmas!
    Män borde kastreras om det inte vore för att jag älskar deras kroppar och smutsiga sinnen.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 22:09:05 följande:
    Nej sådan är inte jag heller. Tvi vale...
    Amen syster!
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-12 22:09:39 följande:
    Män borde kastreras om det inte vore för att jag älskar deras kroppar och smutsiga sinnen.

Nej de borde skämmas över att kvinnor som du och jag sitter med otillfredsställda behov.
    Hur tänker de? 
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 22:10:38 följande:
    Nej de borde skämmas över att kvinnor som du och jag sitter med otillfredsställda behov.
    Hur tänker de? 
    Vet inte men något har ju gått fundamentalt snett när två praktslynor går lösa och otillfredsställda.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-12 22:15:24 följande:
    Vet inte men något har ju gått fundamentalt snett när två praktslynor går lösa och otillfredsställda.
    Straffbart är vad det borde vara för ansvariga (män).
    Vi är ju till och med snygga, intelligenta och yppiga. Wtf liksom... 
    Eau de Salope
  • och

Har A knullat en hund nu också?

Tyvärr A, det är elakt på fel sätt.  

The hard way is the right way.
  • Yoyna

Kunde just tänka mig att det blir full fart här när jag ska lägga mig... Ni är onormala och störda!