• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-13 09:13:03 följande:
    Btw och, jag tycker att DU har snygga bröst!
    Du är så himla gullig. Solig
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Och... Ja, det var verkligen märkligt! Jag skulle nog ha tackat nej eftersom regnkläder blir så kallt på vintern. Men det var kanske därför du skulle ha fårskinnsvästen?

• och
    Yoyna skrev 2011-12-13 09:18:37 följande:
    Och... Ja, det var verkligen märkligt! Jag skulle nog ha tackat nej eftersom regnkläder blir så kallt på vintern. Men det var kanske därför du skulle ha fårskinnsvästen?
    Ja, det var ju lite omtänksamt iaf. Fast det känns ändå... konstigt.

Sa jag att han ville att jag skulle behålla gummistövlarna på hela tiden? 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-13 09:06:38 följande:

Ack, vad jag rodnar. Så vackert.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Hallå!

Jag undrar en sak. Om jag har samlag med en tjej som blir gravid och jag väljer att behålla barnet, hur mycket pengar kan jag få av henne då?

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-13 09:20:54 följande:
    Ja, det var ju lite omtänksamt iaf. Fast det känns ändå... konstigt.

Sa jag att han ville att jag skulle behålla gummistövlarna på hela tiden? 
    En smal, extremt vacker, sensuell kvinna i grova gummistövlar, självklart med stålhätta, och inget annat. Kan det bli bättre ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

ANNELI : Du har väl inga trosor på dig idag ???

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-12-13 10:08:21 följande:
    Ack, vad jag rodnar. Så vackert.
    Dags att byta avatar till den bild tycker jag!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-13 10:10:48 följande:
    Hallå!

Jag undrar en sak. Om jag har samlag med en tjej som blir gravid och jag väljer att behålla barnet, hur mycket pengar kan jag få av henne då?
    Hade du inte kommit ur garderoben som kvinna?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty