Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Tack för alla fina ord ni skriver till mig. Det värmer. Jag stack iväg till en kompis en stund så nu mår jag bättre.

Puss på er. Hjärta

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-04 21:26:19 följande:
    skönt
    Kramar!!!!!!!!!!!!!!
    Du är verkligen snäll Aynrand. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 21:37:11 följande:
    Jaaaa prova att ringa!
    Vad bra, lovar att ringa nångång runt lunch eller när du vill. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 21:37:30 följande:
    Han är snäll på riktigt, ja
    Det tror jag säkert att han är.
  • I Blackrose I

Gomorron Solig

NG? Är det du på bilden?

• I Blackrose I

Har ni läst tråden om julkalendern? Vad är det med folk?! Barn dör inte av att äta en bit choklad om dan.

• I Blackrose I

NG? Jag ringer 12. Måste bara duscha en stund. Kyss

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 12:00:28 följande:
    Kommer inte kunna svara nu
    Sitter ganska olägligt på jobbet... 
    Jag var precis på väg att ringa dig.

Jag är hemma till 15:00 sen måste jag åka iväg, hämta barnen från mamma och handla mat till imorgon.
  • I Blackrose I

NG?

Jag drömde om dig och en annan medlem som jag inte vill skriva ut namnet på för en stund sen (Du vet vem jag menar). Har stressat hela dan idag inför matlagningen ikväll och la mig i badkaret för en stund sen i varm vatten och somnade tydligen en kort stund. Tack för massagen men du fick rejäl med stryk av den andra.

Goddag  på er alla Kyss

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 13:54:30 följande:
    Men åh du måste ju berätta mer!

Jag låg på soffan i drömmen och när jag öppnade ögonen så stod du i vardagsrummet. Du kom fram och satte dig så att jag fick ha mitt huve på din knä och började massera nacke och huvudet på mg (Som för övrigt skulle behöva massage just nu). Sen klädde du av mig och började massera ryggen. Hur skön som helst men så uppenbarade sig du-vet-vem och helt hysterisk gapa och skrika om att du har lämnat henne och en massa annat och gav sig på dig. Vaknade och var helt borta några sekunder om var jag befann mig. Puss.
Svar på tråden Trash-tråden