Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-01-06 16:54:22 följande:
    Han är ganska beskedlig faktiskt men tycker inte om att sova på natten
    Det blir bra när han kommer upp i 9års åldern. Min lillskit avskyr att sova på natten.

Jag var likadan men farmor brukade doppa snuttefilten i vodka och ge mig. Det gör verkligen succe. Nej, jag rekommenderar inte det och har inte kört det med mina söner men det var nog rätt vanlig förr itiden.   
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2012-01-06 17:00:34 följande:
    Han ligger i mitt knä och sover som en gris nu, sov i tre timmar sen fick han lite tutte och nu är han däckad igen och det går inte att hålla honom vaken så han är trött inatt haha men det är okej.. han är ganska lätthanterlig ändå, skriker ingenting bara gnäller lite ibland
    Äh, du får nog räkna med oregelbundna sovtider första åren. runt 3 får dom någorlunda normala sovtider men då kan det hända att dom inte kan vara ensamma utan vill sova mellan dig och mannen eller så kommer han och väcker dig 5 på morgonen och ska bygga Lego/titta på TV/Laga mat eller vad dom nu kan hitta på.
    Min lillskit ville laga mat klockan 5 på morgonen för nån dag sen.... 
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2012-01-06 17:03:40 följande:
    Jag har den men jag minns inte om jag läst den eller ej... hmm
    Tyckte om den. Läs den om du får tid över.

Sen var jag besatt av Stephen Kings böcker i min ungdom och Sydney Sheldon.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2012-01-06 17:09:27 följande:
    Med risk för att vara pretto (det är jag iofs ) så är min favorit genom tiden Fogelström Stad-serie. Fantastisk läsning!

Men nu ska jag laga mat!
    Puss!

Jag ska fortsätta jobba innan jag får sparken.   
  • I Blackrose I

Hej {#emotions_dlg.flower}

Jag ska vara jobbig.
    BJ, bemöda dig inte att klicka på länkarna. Du kommer ändå inte gilla tjejerna. Tungan ute

">

">

• I Blackrose I
    Agridulce skrev 2012-01-08 17:43:00 följande:
    Hej Rose. Solig

Hej snygging Kyss

Jag trodde jag tog död på tråden.  

• I Blackrose I

Häckis For u. Kyss

">

• I Blackrose I

Den absolut bästa videon som har gjorts enligt mig.

">

• I Blackrose I

En till sen önskar jag er en fortsatt trevlig dag. Nalle

">

Svar på tråden Trash-tråden