• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-28 21:48:03 följande:
    har man en handuk för analen och en för musen?
    har varje familjemedlem sin egen eller egna handukar?

Hahaha!
    Jag tycker att vi tar detta mer privat i morgon

Men givetvis har jag en egen handduk, det är ju inte så att jag torkar musen med en handduk som jag sedan hänger tillbaks bland de vanliga handdukarna som gäster sedan kan torka sig om händerna med
    Fast det skulle nog du gilla vid närmre eftertanke...    
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 21:50:43 följande:
    Hahaha!
    Jag tycker att vi tar detta mer privat i morgon

Men givetvis har jag en egen handduk, det är ju inte så att jag torkar musen med en handduk som jag sedan hänger tillbaks bland de vanliga handdukarna som gäster sedan kan torka sig om händerna med
    Fast det skulle nog du gilla vid närmre eftertanke...    
    haha jag skulle gilla den handduk...snuttefilt?
  • Aynrand
    Tomtefar skrev 2011-08-28 21:48:39 följande:
    Så hur mår alla vackra, underbara rosor och tulpaner idag?Glad
    hej du använder du blattedusch du med?
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-28 21:07:01 följande:
    Jag vill ha både potatis och aubergine!
    -) Jag tycker bägge har sin charm, de är lite så jag ser det som två olika nästan OCH efter jag började göra den och hittade kanel så har jag typ kanel i alla köttfärsmat och grytor

Jag som är uppväxt på svensssonvis där man bara har det i kanelbullar och på risgrynsgröt typ
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 21:12:04 följande:
    Åh, det var länge sen jag åt ostbågar och cola....Njut.
    I will!!!! BLir nog bok som sällskap så jag kan försvinna in i drakarnas värld en stund. Japp fantasy och denna författare är banne mig grym och inte riktigt som alla andra.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 21:22:24 följande:
    Jag duschar en gång på morgonen innan jag ska till jobbet, en gång när jag kommer hem från jobbet och en gång innan jag ska lägga mig. Tränar jag därimellan så duschar jag efter det också.

Tvätta mellan benen gör jag varje gång jag går på toa. Har ju en sån där "Blattedusch" inne i toaletten.
    Blattedusch är de ett finare ord för bidé?
Svar på tråden Trash-tråden