Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

En lampa. En fin lampa. Tycker jag....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-06-24 16:29:05 följande:
    Är det meningen man skall tända på den lampan?

(hur många dåliga vitsar kan man komma på i det här ämnet)
    Man skall sätta på lampan, PM....

Håhå.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-06-24 17:28:23 följande:
    DOH!! Hur kunde jag missa den
    Cool
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-24 19:03:33 följande:
    1. Ni är verkligen fantastiskt roliga idag.

2. Är ni fortfarande bakfulla?  
    1. Tack Älskling.....Hjärta

2. Nä.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-24 22:32:10 följande:
    Men guuuuuuuuuud!!!! G Ö T E B O R G!!! Kräks

Och det gäller dig också Anton!
    God afton, Älskling............Hjärta

Å jag som tyckte jag fick till att riktigt bra.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-24 22:39:20 följande:
    Hej stora hjärtat! Hjärta
    Nja, funderar också på om ni är bakis eller har blodet någon annanstans.
    Jag är inte bakis, så då blir det blodet i skrevet då.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-24 22:44:51 följande:
    Rätt svar! Alltid trevligt med blodet på rätt ställe. Solig
    Jag vet vad en riktig kvinna vill ha....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-24 22:45:39 följande:
    Och där kom han glidandes in från vänster - Västkustens egen stolthet, Pilen!
    Och som vanligt levererar Raka Pilen en helt korrekt analys av läget.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-24 22:58:38 följande:
    Är du säker på det Anton? En riktig kvinna vill ha mycket och ser till att hon får det. ......även om hon ser häpen ut när hon får det tilldelat sig.
    Ja, det tamejfan att jag är, Agri, och för övrigt spelar det ingen som helst jävla roll vad du vill ha och vad du inte vill ha, du håller tillgodo med det jag tillhandahåller. Punkt slut.
    Skulle du, mot förmodan, få för dig att gnälla kommer du upptäcka att det är tämligen problematiskt med en Ball Gag i käften. 

Ha en bra kväll, ÄLSKLING !!!

Puss! 
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-06-24 23:07:23 följande:
    Jag borde inte kunna logga in när jag har mens.
    Jodå, Goding, Hjärta finns garanterat nån jävel som förtjänar en pungspark, alternativt ett knäckt näsben, så du fortsätter logga in som vanligt. Om du misshandlar fel, alltså en oskyldig stackare, kan du bara hänvisa till mig, så skall jag skälla ut fanstyget ordentligt för att han/hon ofredat dig.

Är jag möjligen lite osammanhängande här, Min Kära Rose, beror det på att jag  tänker på Agri. Och lampor. Hur hon påminner mig om en lampa jag vill sätta på.

Det där lät inget vidare.......Men det är icke desto mindre sant !!!
Svar på tråden Trash-tråden