Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-02 22:53:21 följande:

">

" target="_blank">

Detta är också väldigt skön musik.

Och en av Aynrands favoriter;

">

" target="_blank">

Bra musik här, Maria, och dessutom en duktig liten tjej. 4 år. Nästan lika duktig som mig när jag var 4 bast. Nästan....

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-02 23:32:12 följande:
    Ja, typ grekisk lammgryta.
    I'm with Agri on this one. Grekisk mat känns lättare och fräschare.

Men, sliskiga bakverk typ baklava är fantastiskt! Nötter, honung, rosévatten...mmm...   
    Skit i kränget nu, Maria, ta med ett paket fullkornknäckebröd och en tub Kalles Kaviar, så är födan fixad och du kan ägna dig åt sol, bad, Delfiner, titta på välutrustade grekiska män, pimpla rött vin, och såklart ägna dig åt din gudomliga dotter
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-02 23:43:45 följande:
    Söt!
    Fast inte lika söt som;

">

" target="_blank">

Den som kan se detta klipp utan att skratta är omänsklig. 
    Fan va gullig, herrejävlar, framgår inte hennes ålder, men du har så rätt, Maria,den som inte flabbar här borde spärras in...
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-03 22:38:19 följande:
    Japp, på tomten å barnen var med sin pappa så de hade inga åsikter.
    Du solade näck då ???

Hej, smukke.....Solig 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-03 22:45:18 följande:
    1. Ja. Hej! (Fast det vet du ju inte att jag är? Eller har du frågat nån som vet hur jag ser ut??? )

2.  Nej, ledsen att göra dig besviken.
    1. Hur skulle jag annars kunna veta !!!

2. Birger : "Nej, bikini"

Du, Yoyna : "Nej, ledsen att göra dig besviken"

Vad fan menar du egentligen ???
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-03 22:56:37 följande:
    Nej, jag vet inte hur du annars skulle kunna veta? Stalkat mig kanske?

Ja, alltså jag tolkade det som att Birger inte ville att jag skulle ha solat naken. Att han föredragit och förordat  bikini men eftersom så inte var fallet kände jag att jag gjorde honom besviken. Rynkar på näsan 
    Det gläder mig att höra, Yoyna.......shiny.gif
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-03 23:09:21 följande:
    Är du glad att jag gjorde BJ besviken? Så elakt av dig!!!!!
    Ja.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-03 23:23:12 följande:
    Hmm... Är det det faktum att BJ är besviken eller själva orsaken till hans besvikelse som glädjer dig mest? Eller kanske kombinationen?
    Orsaken, Yoyna, orsaken, och inget annat.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-03 23:27:37 följande:
    Och det glädjer mig eftersom du alltså inte är elak utan bara förutsägbar...
    biggrin0
Svar på tråden Trash-tråden