• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 00:05:45 följande:

Ja men du har typ rätt ändå ju...
    Och hur mår du?  
    Gullig du är.

Det är sådär faktiskt. 
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    Ernst Hugo skrev 2011-12-18 00:07:31 följande:
    Känslomässigt skriven men samtidigt påläst och i en salig blandning av begrepp. Det man ofta glömmer bort med Malmö är att det är en med europeiska mått fortfarande en liten stad men har flera gånger tidigare haft opropotionerliga problem med ungdombrottslighet.

Expressens tvivelaktiga objektivitet var kanske inget nytt. När jag växte upp kom den tidningen aldrig innanför dörren och jag undrade alltid varför. Fick långt senare reda på att man på ledarsidan ansett att ett visst folkslag "saknade existensberättigande". 

Ja det var nog det enda jag reagerade lite negativt på, väldigt känslomässigt skriven. Det är ju bra, för det når folk, men mindre bra, för vissa argument blir så lätta att avfärda.
    Men poängen går ju inte förlorad...

Och ang Expressen, wow!
    Det visste jag inte. 

Kul att du tog dig tid att läsa B        
    Eau de Salope
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-18 00:03:04 följande:
    Vet inte riktigt vad som är värst hatbrott eller skära/bita av kukar .

Meh jag är seg som bara den men måste hålla mig vaken ett slag till. Väntar på att tonårsdottern skall komma hem från fest (och skall åka hem själv med taxi vilket oroar mig en smula). Tur att hon är ordentlig och inte alls som sin pappa.
    Allt som inkluderar borttagande av kuk borde räknas som hatbrott hävdar jag.

Duktig pappa som håller sig uppe. Sist jag åkte taxi hamnade jag med en riktig skummis. Man borde nog inte hänga ute så sent på stan men det är ju så svårt att sluta i tid när man har trevligt.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 00:12:18 följande:

Då kan det snart bara bli bättre
    Nej shit vilken äcklig klyscha!

Eau de Salope
  • Kattdamen
    Agridulce skrev 2011-12-18 00:13:55 följande:
    God natt snuskisar. Nu behöver jag sussa.
    Onanera?
  • Ernst Hugo
    Kattdamen skrev 2011-12-18 00:16:55 följande:
    Baloou tycker inte om mig.  Gråter

Vad missade jag nu då? Förvånad
    Come on katten - det svänger ju...
  • Kattdamen
    Ernst Hugo skrev 2011-12-18 00:18:08 följande:
    Vad missade jag nu då? Förvånad
    Du, du, du, skickar inte sexuella förslag till mig.