• och

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2011-12-30 12:24:53 följande:
    Frågan borde ställas :

Har du tänkt på nåt annat än mig ? 

NEJ, hur skulle det överhuvudtaget vara möjligt efter igår.....
    Jag har tänkt på dig med. Hjärta

Både igår, när jag kröp ner i sängen och lät händerna glida över min nakna kropp, och i morse när jag vaknade och sakta sträckte på mig och slog upp ögonen.

Har jag sagt att det var väldigt ensamt i sängen i natt? 
    The hard way is the right way.
  • och

Haha, det här var underhållande läsning. Vilka källor.

NG, jag kunde inte svarat bättre själv.

Men du borde starta en ny blogg, och lägga in allt i så kunde du bara hänvisa till den och slippa skriva långa inlägg.    

• och

Nu har jag läst igenom sidan om nätmyter om invandrare.

Väldigt bra och saklig information, får jag säga.

• och
    lille Birger skrev 2011-12-31 01:26:27 följande:
    Usch, jag gillar egentligen inte nyår. För jag blir alltid så rädd när det smäller raketer och smällare.
    Öronproppar, en ficklampa, en serietidning och en mörk klädkammare?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-31 13:17:03 följande:
    Thank you daaaarling!

Ja, en blogg. Den ska naturligtvis heta "Sanningen om Sverige". Det kommer göra den en idiotsäler källa.
    Det blir alldeles perfekt.

Eftersom DW har rymt igen och mellandagarna är över tar jag på mig att lägga in musiklänkar. Här kommer den första, och den tillägnas Anton

">

• och
    Agridulce skrev 2011-12-31 13:59:25 följande:

Naturligtvis kan jag också slänga mig in i tidigare debatt men trångsynthet och osaklighet besvärar jag mig inte med att bemöta (i alla fall inte från en solstol).

Då får det bli nagellack (chelsea-red), smisk (i förrgår ) och rumpor; söt poolboy 10m bort.

Varför tog jag inte med dig??? Varför följde du inte med? Planet från din hemort ankom 2h efter mitt. Tänk så trevligt vi kunde haft.

Gott nytt år på er!
    Gott nytt år, Agri! Låter som om du har det alldeles underbart. Kan du ligga med poolkillen åt mig, så är det nästan som om jag var där? Solig
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-31 14:03:08 följande:

Körde han över dig med en stridsvagn?
    Nej. Han ville ligga förstås.

Väldigt förvirrad dröm. Slutade i funderingar över val av tapeter inför omtapetsering av ett hus jag aldrig sett förut. Typ kråkslott. 
  • och
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:02:25 följande:

Vem är du att bedöma mina inlägg. Vem är du att berätta om diverse påhittade invektiv. Se bara vad du själv skriver " de flesta som röstar sd..bla, bla" Hur många av nästan 400,000 röstare har du egentligen diskuterat med? 10, 20, 30? Minns du ditt resonemang om att blablabla invandrare inte begår brott? Av de fåtal sverigedemokrater du själv har diskuterat med kan du med lätthet påstå att " de flesta sverigedemokrater"

Du vinner inga debatter genom att fråga om källor i varje mening du tragglar ihop. När du aldrig ens kollar upp dem gör du bara bort dig än mer.

Puss tösen   
    Efter att ha läst igenom dina inlägg i den här tråden är jag inte det minsta imponerad, samma gamla vanliga trams. En hopblandning av diverse populistiska idéer, och en tydlig oförmåga att se orsakssamband. Och vadå göra bort sig? Det var nog det dummast jag har läst idag.
  • och
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:25:16 följande:

Kan du utveckla det där om orsakssamband. Blev lite intresserad.
    Jag har inte någon som  helst lust att lägga energi på att föra ett samtal med någon som så tydligt visar att han eller hon inte klarar av att diskutera på ett hövligt sätt.
Svar på tråden Trash-tråden