• och

Trash-tråden

Memoar skrev 2012-01-05 22:34:58 följande:
    Har du taldator? *nyfiken* Fan vad coolt i så fall!

Kan du läsa en hel text? Med det menar jag hela stycken och sätta ihop dessa även om de är flertal och ändå förstå att de hör samman? 
    Ja, du visar ju inte den förmågan just i frågan ovan du ställer, men jag tänkte att det kanske var en tillfällighet då du verkar en smula upprörd och provocerad.

Hur mår du egentligen?

För övrigt finns det den sortens hjälpmedel för synskadade människor. Jag tvivlar på att de som behöver använda det tycker att det är så värst coolt, dock. De är nog mest tacksamma över att det finns. 
    The hard way is the right way.
  • och
    Perite FL skrev 2012-01-05 22:44:04 följande:
    Att du inte har fått vad kuk du anser dig i behov av behöver inte innebära att du beter dig som ett jävla svin. Egentligen !!!
    Helt rätt.

Fast det kan vara oerhört jobbigt att vara utan kuk länge med. Eller att inte få komma.

NG!! Skrikandes   
  • och
    Perite FL skrev 2012-01-05 22:47:00 följande:
    Jodå, rak o fin. Det märker du väl.....
    Hård då?

Eller ska NG och jag fortsätta? 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 22:47:26 följande:
    Ja?
    Jag väntar och väntar och väntar och väntar...

Risken är stor att jag svarar på mailet från Ungkille19cm annars. 
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 22:49:55 följande:
    Tack jag mår bra! Träningsvärk som fan, men det går över till imorgon

Åh, min lillebror uttryckte sig faktiskt precis så där "Fan vad coolt" när han fick sin taldator. Inte fan sitter han och är tacksam hela tiden. Finns inget värre än folk som tycker synd om andra människor som har ngt funktionshinder.
    Vet du vad, att känna tacksamhet över det man har är både svårt och samtidigt en stor befrielse. Jag önskar verkligen att alla kunde känna det, för det får en att må betydligt bättre.

Själv tycker jag att det är värre med tex krig, våld, miljöförstöring osv. Men om vi diskuterar människors beteende på individnivå så finns det nog inget som irriterar mig så mycket som fyrkantiga människor utan självinsikt som lägger tid på att förtala, förarga och fördöma andra människor.
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 23:05:41 följande:
    Vilken kvinna du verkar vara? Outstanding! Man får verkligen uppfattningen om en intelligent och samlad person med förmåga att uttrycka sig. 
    Med den attityden går du säkert hem hos män? De tycker säkert du är jättesexig när de läser det du skriver och genom ditt sätt att uttrycka dig på?
    Är det ingen som inboxar dig?

Varför tror du att du kan säga något om mig som person genom att läsa ett par inlägg som jag har skrivit? Och varför är det viktigt att få veta hur många som raggar på mig? Om du nu inte är ute efter tips då, för att få sliskiga förslag i inboxen.  
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:09:40 följande:

Och, blomman man inte vattnar dör.
    Inte syftet idag.
  • och
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:10:06 följande:
    Ändå är du inte värd det, ett rövhål av din kaliber borde jag i vanlig ordning skita totalt i, men eftersom jag fick knulla pigan ordentligt i röven denna vackra afton är jag på ovanligt gott humör och tycker mig således vara såpass gentil att jag iaf svarar på dina makalöst korkade inlägg. 

Men det kommer inte bli någon vana. Tro mig. 
    Tänk att det kan vara bra med mindre kaliber ibland.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:12:11 följande:

Vad är syftet då?
    Vad är det man sprutar på växter som är angripna av löss? 
    Såpvatten. Fast det går oftast lika bra att använda en vanlig vattenslang om det är utomhus.

Eller så kan man samla nyckelpigor, de äter bladlöss. Solig

Det kanske är något för BJ? Så kan vi andra få ännu större anledning att känna tacksamhet längre fram. 
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 23:20:53 följande:
    Ser du alla frågetecken i mitt inlägg du citerar? Förtydligande (då det uppstått missförstånd ang det tidigare i tråden)

Ser ut så här ---> ?, och stavas F R Å G E T E C K E N.

Jag säger ingenting om dig. Jag bildar mig en uppfattning baserat på hur du uttrycker dig i skrift här inne. Ett ord som förklarar vad det handlar om är spekulation. 
    Det är roligt att analysera och spekulera och du ger mig verkligen bränsle genom dina slagkraftiga ord.

Menar du på något sätt att jag alltid är skyldig att svara på alla frågor folk ställer till mig, även de som tex förefaller vara framtänkta efter att någon har trillat från tjugonde våningen med huvudet före?

Det står dig fritt att uppfatta mig precis hur du vill. Om du på allvar är intresserad av att analysera andra människor föreslår jag att du börjar med dig själv, det brukar vara lärorikt. Skulle det bli för jobbigt kan du kanske prova med en gurka istället, som substitut.
Svar på tråden Trash-tråden