• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-29 10:39:34 följande:
    Hjärta

Puss på dig! Fått nått hångel på sista tiden?
    Tyst 
    Jag tror jag ska sluta skriva så mycket i det öppna forumet. Verkar vara många som läser här inne. Hade 3inboxmeddelande från folk jag inte alls känner nu när jag loggade in.

Men om jag ska svar kryptisk så ja, en mycket mysig stund med S hade jag för nån dag sen.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2011-08-29 10:40:34 följande:
    Inte???? Förvånad Herregud, du umgås med fel kvinnor! (Men det vet du ju redan.... )

Japp helt fel, vilket jag inser mer o mer. Men du leder mig in på den rätta vägen och allt blir bra igen Drömmer
    Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I

Det är faktiskt intressant att dom flesta m röstad tror jag heter Maria. Magdalena, Sara eller Maryam. Förstår inte. Ser jag ut som en som har dessa namn som andranamn?
    Blir lite lessen att så få gissat rätt. Gillar ju mitt andranamn jättemycket även om det bara är pappas släktingar som kallar mig för det. Alla andra kallar mig för det jag har som tilltalsnamn.

• Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-08-29 10:42:21 följande:
    Japp helt fel, vilket jag inser mer o mer. Men du leder mig in på den rätta vägen och allt blir bra igen Drömmer
    Inte för att det är min huvudsyssla att leda, men när lite styrning behövs så ärdet klart att jag ställer upp!   Och att inse sina fel och misstag är alltid nyttigt även om det kan svida lite... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Driftwood
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 10:36:14 följande:
    Men DW. Inte visste jag att du kan skoja till det ibland. Fortsätt med det. 
    Två sidor av samma mynt
    Njä, gillar att bli dominerad. Drömmer
    *noterar*
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 10:41:50 följande:
    Tyst 
    Jag tror jag ska sluta skriva så mycket i det öppna forumet. Verkar vara många som läser här inne. Hade 3inboxmeddelande från folk jag inte alls känner nu när jag loggade in.

Men om jag ska svar kryptisk så ja, en mycket mysig stund med S hade jag för nån dag sen.
    Härligt!!! (och då menar jag inte dina meddekanden i inboxen )
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-08-29 10:47:38 följande:
    Två sidor av samma mynt
    Njä, gillar att bli dominerad. Drömmer
    En mycket intressant mynt må jag säga.
    Driftwood skrev 2011-08-29 10:47:38 följande:
    *noterar*
    Till senare användning?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-29 10:47:42 följande:
    Härligt!!! (och då menar jag inte dina meddekanden i inboxen )
    Ja, det var det. Det bara blev så men jag ångrar ingenting. en mycket härligt (passande ord) minne att ha med mig.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 09:56:44 följande:
    Hahaha...

Du är så snuskig... 
    Visst är jag det..du med.
    NG är duktig..mkt duktig!

Har en känsla av att stolen kommer att kännas idag...det hoppas jag
  • I Blackrose I

Yoyna jag vet inte vart du jobbar men om jag har förstått rätt vart du bor så är jag på väg dit snart. Måste hämta varor som har skickats fel dit istället för till centrala Stockholm.

Puss. Flört

Svar på tråden Trash-tråden