• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-20 15:08:42 följande:
    Låter som akut brist på obscenitet. Bara tanken på 8 barn kan få vem som helst att bli frigid .

Fast bakning kan ju vara lite sexigt. Speciellt knådning och beroende på vad man knådar. fast nu skall jag hålla mig ifrån massa blliga ordvitsar.
    Du gillar också deg? Som Aynrand?
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Hej och!

Ååh va skönt med resa Agri!!! Avis! När åker ni?

PM, nää inte frigid! det blir jag inte så lätt! ;-?

• och
    Yoyna skrev 2011-12-20 15:34:26 följande:
    Hej och!

Ååh va skönt med resa Agri!!! Avis! När åker ni?

PM, nää inte frigid! det blir jag inte så lätt! ;-?

Hej
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-20 15:26:18 följande:
    Du gillar också deg? Som Aynrand?
    På vilket sätt gillar Aynrand deg? Är lite osäker på om jag vill veta . Tror att jag nämnt det här med hur jag gör hålkakor dock. Är det något i samma stil?

Annars föredrar jag att knåda ett par skinkor framför att knåda deg dock.
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-20 16:13:38 följande:
    På vilket sätt gillar Aynrand deg? Är lite osäker på om jag vill veta . Tror att jag nämnt det här med hur jag gör hålkakor dock. Är det något i samma stil?

Annars föredrar jag att knåda ett par skinkor framför att knåda deg dock.
    Tja, jag skulle ju inte vilja äta något som A har bakat. Då känns din variant liite mer hygienisk.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-20 16:22:20 följande:
    Tja, jag skulle ju inte vilja äta något som A har bakat. Då känns din variant liite mer hygienisk.
    Aha han tillsätter extra ingredienser i degen ? Fast jag trodde inte du hade något emot att svälja. Fast det är kanske som med sprit i choklad. Gillar båda men föredrar dem separerade och inte tillsammans.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-20 16:22:20 följande:
    Men det skulle jag Solig (surprise surprise).
    Han är en mycket duktig brödbakare... 
    Eau de Salope
  • Kattdamen
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-20 16:50:24 följande:
    Men det skulle jag Solig (surprise surprise).
    Han är en mycket duktig brödbakare... 
    Brön?
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-20 16:28:21 följande:
    Aha han tillsätter extra ingredienser i degen ? Fast jag trodde inte du hade något emot att svälja. Fast det är kanske som med sprit i choklad. Gillar båda men föredrar dem separerade och inte tillsammans.
    Precis. Separerat är bäst.