• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Driftwood
    Yoyna skrev 2011-12-19 19:36:48 följande:
    Mm, det är mycket viktigt. Blir så jobbigt annars...
    Förväntningar bör ignoreras

Jag förväntar mig att du följer mitt råd 
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 19:47:59 följande:
    Det var längesedan DW!

Allt väl? 
    Absolut , tackar som frågar

Allt väl själv?
  • Yoyna

DW... Aajj!!! Nu gjorde du det extremt svårt för mig! Länge sedan jag kände mig så förvirrad!

• Driftwood
    Yoyna skrev 2011-12-19 19:52:37 följande:
    DW... Aajj!!! Nu gjorde du det extremt svårt för mig! Länge sedan jag kände mig så förvirrad!
    Råd 2: Du skall inte lyssna på mig
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 20:22:07 följande:
    Ja tack, allt är bra!
    Så bra

Mycket har hänt sedan sist, Gaddafi är borta, du har nytt jobb och idag har den ”Den store efterföljaren” fått ta över i Nordkorea. Tolkar ditt svar som att nya jobbet blev en hit  
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-12-19 20:36:33 följande:
    Så bra

Mycket har hänt sedan sist, Gaddafi är borta, du har nytt jobb och idag har den ”Den store efterföljaren” fått ta över i Nordkorea. Tolkar ditt svar som att nya jobbet blev en hit  

Haha har du läst hela tråden?!
    Eau de Salope
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 20:45:42 följande:
    Haha har du läst hela tråden?!
    Haha, valda delar

For you , 

Skål