• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2011-12-26 11:13:38 följande:
    Är moster snygg ?

Blev moster glad ? 
    Jag tror att hon låtsades få ont, men sen skrattade hon åt det.
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-12-25 18:20:26 följande:
    Detsamma lilla Agri. Har du fått vad du förtjänat i jul?

Absolut inte!!!

Jag får aldrig vad jag förtjänar. Vilket fö är rent slöseri eftersom jag är en synnerligen tjänstvillig person (fläckvis).
    Naughty by nature
  • Agridulce

God middag förresten!

Förbannat varmt här i södern. Det skumma är att jag blir lika förvånad varje gång.

Naughty by nature
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-12-26 12:28:39 följande:

Absolut inte!!!
    Jag får aldrig vad jag förtjänar. Vilket fö är rent slöseri eftersom jag är en synnerligen tjänstvillig person (fläckvis).

Ja du är ju en klok flicka som vet att gör det ont så är det bra Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anton Chigurh

Det ska va lite kräm i skiten. Annars kan det kvitta.

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-26 11:17:48 följande:
    Om Anneli så tillåter kan jag ställa upp med ett ansiktssprut. 

ANNELI !!!!!!! 
    Skullde du vilja att jag blev nedsprutad av någon annan? Hade det känts bra?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-26 14:38:16 följande:
    Skullde du vilja att jag blev nedsprutad av någon annan? Hade det känts bra?
    Förlåt då. Men hon frågade ju !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-26 14:41:12 följande:
    Förlåt då. Men hon frågade ju !!!
    Ja. Och jag älskar att du är så generös och så gärna vill dela med dig. Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-26 14:42:05 följande:
    Ja. Och jag älskar att du är så generös och så gärna vill dela med dig. Hjärta
    Det var ju det jag inbillade mig, men jag skall aldrig mer fråga om jag får spruta Kattdamen i ansiktet.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-26 14:43:43 följande:
    Det var ju det jag inbillade mig, men jag skall aldrig mer fråga om jag får spruta Kattdamen i ansiktet.
    Aldrig mer "fråga"?