• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-12-29 16:35:04 följande:
    Han mår bra och är världens sötaste Solig
    {#emotions_dlg.flower} Stort grattis {#emotions_dlg.flower}

Skål
    En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-28 22:41:50 följande:
    Anton har låst in sig i källaren och sitter och deppar för att hans fina vapentråd blev bortglömd så snabbt:

www.familjeliv.se/Forum-24-403/m62673736.html

Kanske något för dig NG? 
    Folks fritidsintressen här på FL är tydligen i paritet med å samla frimärken. Jävla dönickar. 

Ja, förutom dig då, Anneli. Såklart..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-30 00:08:10 följande:
    Folks fritidsintressen här på FL är tydligen i paritet med å samla frimärken. Jävla dönickar. 

Mm. Tur vi har varandra. Hjärta

Läget annars? 
    The hard way is the right way.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2011-12-30 00:08:10 följande:

Jag samlar på kukar, men de skjuter inte riktigt lika hårt, men jag känner mig säker på att de är minst lika skönt dock!
    En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:15:16 följande:
    1.Mm. Tur vi har varandra. Hjärta

2.Läget annars? 
    1. Gör livet värt å leva. Hjärta

2.  Uppåt. Till viss del iaf.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-30 00:20:02 följande:
    1. Gör livet värt å leva. Hjärta

2.  Uppåt. Till viss del iaf.
    Åh, du borde varit här nu.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:21:23 följande:
    Åh, du borde varit här nu.
    Det vore ett allvarligt tjänstefel och säga emot dig här. Mycket allvarligt.

Så jag sluter sakta ögonen, ökar långsamt takten, i väl avvägda intervaller, och inväntar den slutgiltiga belöningen som rättmätigt är din, och som du borde fått ta hand om. Om bara jag vore i ditt våld. Eller åtminstone i ditt kök.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-30 00:31:33 följande:
    Det vore ett allvarligt tjänstefel och säga emot dig här. Mycket allvarligt.

Så jag sluter sakta ögonen, ökar långsamt takten, i väl avvägda intervaller, och inväntar den slutgiltiga belöningen som rättmätigt är din, och som du borde fått ta hand om. Om bara jag vore i ditt våld. Eller åtminstone i ditt kök.
    Livet är väldigt orättvist. Jag borde funnits där för dig nu. Tittat dig in i ögonen.
  • lille Birger

Vad dumma de var förut som trodde att Indien var en ö. Fast i övrigt är ju kartan ganska ackurat för sin tid, med tanke på att den gjordes på 100-talet.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:34:38 följande:
    Livet är väldigt orättvist. Jag borde funnits där för dig nu. Tittat dig in i ögonen.
    Tycker jag med. Liver är orättvist.