Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-10-04 21:41:26 följande:
    Uäääh vilken pissdag, jag höll på i tvättstugan och M var på gymmet och så när jag var på toa såg jag att jag blödde, fick värsta paniken och fick inte tag på M förrän i sista sekunden innan jag tog bilen själv in till sös (hade kanske inte varit så lyckat att köra när man är helt hysterisk) men vi åkte in iaf och allt var BRA phewww... och nu blöder jag inte längre men jag hade tänkt göra massa grejer idag som inte blev av.
    Men åh Mrs!
    Lyssna på din kropp!!!

Jag vet att du vet, men just nu finns inget viktigare. Vila och skit i allt annat, det är en order.
    Skönt att allt var bra, men taaaa det luuuugnt!!!!!!!!!!! (Haha uppmanar jag dig på ett lugnt och sansat sätt...)    
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-10-04 22:39:54 följande:
    men jag tar det lugnt! Det var helt oprovocerat blev skiträdd för jag drömde typ för några nätter sen att jag började storblöda och han dog
    Att drömma om döden betyder pånyttfödelse, inte död på riktigt Nalle
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-10-04 22:59:26 följande:
    Alltså jag är cp, jag ringde förlossningen och var helt hysterisk och grinade som fan och berättade att jag drömt att jag blödde, hon ba "men du är ingen sanndrömmare, jag lovar" haha känner mig skittöntig nu men det var skönt att de tog det på allvar och verkligen kollade ALLT och de är så jävla fina på sös! Hjärta gjorde RUL där och hon som gjorde det var asgullig också och läkaren idag var asbra
    Åh eller hur blir man alldeles rörd som gravid och hysterisk när man träffar underbara läkare, barnmorskor och allt annat!?
    Hjärta 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-10-05 09:05:36 följande:

Lever låter ok men inte så mycket mer..? *kram*

Vet du, det är riktigt bra måste jag säga. Har gjort det jag bestämde mig för och hitills fått önskvärt resultat. Glad för det.   

Jodå, en hel del mer

Skönt att höra, känns det bra och rätt? 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-10-05 10:16:31 följande:
    God morgon!

Jag ligger fortfarande i sängen, min dotter har precis kommit med en kopp te. Har jätteont i halsen och är oerhört frustrerad för att alla pratar i gåtor idag. Skrikandes 

Men puss!

Många som har ont i halsen idag...

Nu måste jag jobba, hela morgonen gick åt till något helt annat (men ack så trevligt).   
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-05 12:13:42 följande:
    jag har skit ont i halsen.......det måste vara ett terroristangrepp med virus från en främmande makt (nej jag är inte nojjig...alls)
     är det bra med dig NG?
    så du hade trevligt i f.m läser jag...det är bra!

Ja men givetvis är det så. Jag tror du blivit smittad av främmande virus bara genom att prata med mig.
    Jaaaaa det är bra med mig men jag är lite smått frustrerad, mycket trevligt i förmiddags ja, hur var din förmiddag?  
Svar på tråden Trash-tråden