Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-10-09 18:27:49 följande:

Bara jag som blir alldeles till mig när jag ser den här bilden?
    Ja nu ska jag inte komma och dissa er dåliga smak i män, men hans hår är jättefult. Hans näsa är ofin och hans skäggstubb ser...skabbig ut.

Host host.

• Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 19:46:32 följande:
    Han är så långt ifrån min perfekta killsmak så det finns inte.
    Ja, hans hår är under all kritik, hans näsa är stor (arabnäsa) men hans mun är grym. Hans skäggstubb passar honom perfekt och i filmen Baader Meinhof var han lysande.
    Jag kan gilla stora näsor, rent generellt gillar jag näsor, näsor är viktiga för mig Men jag gillar inte..bulliga "feta" näsor.
    Usch vad ytlig jag låter haha!
    Jag är inte så ytlig alls egentligen. En man med en vinnande personlighet och karaktär är allt jag behöver, men nu när vi sysslar med objektifiering....  
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 20:01:54 följande:
    Jag har ingenting emot stora näsor om det passar "bäraren" och det gör det här tycker jag.
    Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Ha kommit på mig själv att jag börjar tycka att vissa killar med mörka ögon kan vara sexiga och attraktiva. Skumt. Känner inte igen mig själv alls.

Vad tycker du om Adrian Pasdar? Han har iochför sig inte mörkbruna ögon men ändå. Vad tycks?

Ja absolut, jag föredrar stora näsor framför små. Men ogillar potatisnäsor. Stora får de dock gärna vara och lite böjda eller något. Små näsor på män är inte snyggt. Typ en liten fet uppåtnäsa haha! Nej gud vad elak jag känner mig.

Vi är alla Guds vackra barn. 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 20:01:54 följande:
    Jag har ingenting emot stora näsor om det passar "bäraren" och det gör det här tycker jag.
    Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Ha kommit på mig själv att jag börjar tycka att vissa killar med mörka ögon kan vara sexiga och attraktiva. Skumt. Känner inte igen mig själv alls.

Vad tycker du om Adrian Pasdar? Han har iochför sig inte mörkbruna ögon men ändå. Vad tycks?

Och nej - ledsen, men han är inte snygg.
    Kostym, skjorta, slips, fult hår (igen) och konstig haka.

Jag måste ha jättekonstig smak alltså... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-09 21:11:46 följande:
    terroristen hade sett mkt bättre ut om han hade snaggat huvudet..inget värre än fult hår och framför allt när håret börjar bli tunnare och att man försöker dölja det med xtra lång lugg som han gjorde....
    Men oh Aynrand vad politiskt inkorrekt du är som vanligt...

Men jag håller givetvis med dig, hans lugg var helt...fucked up.
    Hans skäggstubb såg skabbig ut, typ fläckig.  
Svar på tråden Trash-tråden