Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2012-04-29 21:56:50 följande:
    Jag hade kunnat tänka mig att leta efter den med ögonbindel och bakbundna händer till och med.
    Bunden med händerna framför är bättre, så att de inte är i vägen för rumpan. Solig
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-30 17:26:13 följande:

Har suttit och läst lite poesi och helt plötsligt blev jag kär (i Jill Scott såklart).

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-04-30 18:22:48 följande:
    Fastnade lite en stund i en tråd som handlade om att tycka att man själv är snygg eller inte.. Det var lite intressant. Varför lägga upp en bild av sig själv i en publik tråd i ett sådant sammanhang? Jag förstår inte? Det måste ju handla om ett behov av bekräftelse? Men varför från vilt främmande människor???

Jag vill förstås gärna att de jag uppskattar och tycker om ska tycka samma sak om mig men andra som jag inte känner? Nä.. Jag förstår inte?

Puss på er å trevlig valborg!
    Jag söker bekräftelse väldigt ofta genom att lägga upp bilder på snygga kvinnor.

Glad Valborg! Katt
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-04-30 18:39:30 följande:
    BJ: bekräftelse genom uppmärksamhet...?
    Ja. Solig

Vad ska ni andra göra ikväll? Här hemma är det föräldrafritt eftersom mamma och pappa ska på fest. Nallebjörnen och jag är nervösaNalle, men jag tror det ska gå bra.
  • lille Birger

Nallebjörnen är ju en liten lustigkurre. Skrattande

• lille Birger

Jag börjar få lite svårt att hålla koll på vilka bilder jag redan laddat upp. Rynkar på näsan

Vet inte om den där tjejen är så matig, men tyckte att hon var snygg ändå.
    Hon har väldigt åtsittande byxor. Solig
  • lille Birger

Läste ni också att de, för ett tag sedan, var tvungna att göra om Fru Gårman skylten?

• lille Birger
    Driftwood skrev 2012-05-02 17:37:39 följande:
    Du tänker på "dem"?
    Jag skulle skrivit 'dem'
Svar på tråden Trash-tråden