Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-04-26 19:37:20 följande:
    och: det tycker jag. Alldeles för många som lägger sig i våra planer här

BJ: tack för blomman
    Oj, nej det låter ju lite knepigt för nalle... Kan han inte köra med fria vikter?
    Jo, det tänkte jag med. Hantlarna är dock lite för tunga för honom tror jag. För att träna armarna tror jag det räcker att han lyfter en tandpetare med två oliver på.
    Han är ju så liten och svag. Solig
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-04-26 21:34:38 följande:
    Haha, jamen det låter väl som en bra början? Lille nallen! Själv då, börjat deffa inför sommaren?
    Själv är jag betydligt starkare än nallen. Nej, jag blir som en orkeslös zombie om jag försöker deffa, och det är inte värt det. Jag för helt enkelt förbli rultig. Baby
  • lille Birger
    och skrev 2012-04-26 23:47:26 följande:
    God natt  till er alla, särskilt Birgers nalle.
    Det kan han behöva, detta var en jobbig dag för honom.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-27 07:52:24 följande:
    Hade så fullt upp med mig själv att jag glömde häsla Birger välkommen tillbaks Skäms
    Blyghet kan även ha spelat in. Det är okej!
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-27 07:52:24 följande:
    Välkommen tillbaks Birger Nalle   
    Tack!

Jag har läst en bok under tiden jag var borta. Gravid
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-04-27 15:03:59 följande:
    Birger skäms nog lite i bara farten så honom säger jag inte till!
    Det stämmer Skäms
  • lille Birger
    och skrev 2012-04-27 15:56:27 följande:
    Ja, jag är bra på såna.

Du syftar på Birger, som behöver två månader för att ta sig igenom en bok eller?

Vilken bok var det förresten?   
    2 månader ja, om jag får läsa tillsammans med en vuxen som hjälper mig med svåra ord. Annars tar det runt 3 månader.

Apropå bokläsande; om jag tycker att boken som fröken har tilldelat mig är för läskig för att jag ska klara av att läsa den, bör fröken då ta hänsyn till det och ge mig en ny bok?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-27 15:49:24 följande:
    Haha ja!
    En guldgul gardin.

Undra vad som händer om jag träffar Aynrand för en romantisk middag insvept i en gardin?   
    Isåfall ska du se till att ha kläder under gardinen, så du inte skrämmer slag på honom. Solig
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-27 19:08:32 följande:
    Men Birger!
    Vad insinuerar du?!?
    Att Aynrand kanske är en känslig liten kille och isåfall måste du ta hänsyn till det. Nalle

Ska man på dejt med lille Birger är det för övrigt insvept i en gosig snuttefilt som gäller, är väldigt svag för det. Drömmer
  • lille Birger

Jag kan tipsa om denna boken: www.goboken.se/Disneyklubben/Bockerna/Nalle-Puh/
    Nalle Puh och Honungsträdet!
    Nalle Puh hittar på massvis med spännande och roliga saker i boken. Det finns även bilder så man
    förstår bokens innehåll lättare:

Nallebjörnen uppskattade verkligen att jag läste den för honom. Han sa att han kunde identifiera sig med bokens huvudkaraktär på ett sätt som han inte kunnat med karaktärer i andra böcker vi läst / tittat i.
Svar på tråden Trash-tråden