Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Vad varmt det har varit de senaste dagarna. Snart är det sommar, då kan man gå omkring i bikini utan att frysa;

Undrar om hon tog på sig skorna enbart för bildens skull eller om hon knatat runt i sanden med dem.
  • lille Birger
    och skrev 2012-05-03 21:03:51 följande:
    Fina bilder, Birger.
    Ååh, tack!
    och skrev 2012-05-03 21:03:51 följande:
    Du verkar vara i fin form själv.
    Fast vad grundar du det på? Obestämd  Det är inte jag på bilden bara så du vet. Flört
  • lille Birger

Nallebjörnen och jag håller oss i form genom att vara ute och leka mycket i solen. Solig

På vägen hem från lekplatsen hittade nallebjörnen en kotte som låg och skräpade, den tog han med sig hem.

• lille Birger

Jag hittade en jättefin bild idag på en tjej med strumpbyxor och jättekort kjol.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2012-05-04 23:32:40 följande:
    Jag hittade en jättefin bild idag på en tjej med strumpbyxor och jättekort kjol.

Tagen ur grodperspektiv
  • lille Birger
    I Rose I skrev 2012-05-06 00:39:21 följande:

Vilka biffiga killar på bilderna. Förvånad

Här är en kille med snygga underarmar:

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-06 09:59:28 följande:
    Ok.

Rose gillar den pojkaktiga looken med plutiga läppar och...cheese och BJ är helt lost.

Hej Rose
    Fast bara för att man inte tycker likadant behöver man ju inte vara "helt lost". Rynkar på näsan

Jag tror absolut att det finns tjejer som tycker om killar med starka händer och underarmar.
  • lille Birger

Jag tycker i alla fall att han på bilden ser ut som en jättetrevlig liten kille som har båda fötterna på jorden. {#emotions_dlg.flower}

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-06 11:58:42 följande:
    Och;
    Jag är längre än dig och kan trycka ner dig med min tuttar!
    Förvånad->Gråter
  • lille Birger

Jag kan, försöka, lätta upp den konstiga stämningen som blivit i tråden med en bild som förhoppningsvis passar allas smak:

Vi kan alla enas om att hon har snygga ben.

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-05-06 20:48:27 följande:
    Tack Agri för att du påminner mig om the right path...du förtjänar en riktigt skön smisk för det.
Svar på tråden Trash-tråden