Inlägg från: lille Birger
|
-
-

Är den där klänningen snygg? -
Ja hon har ganska fylliga lår, iaf på baksidan. Är det snyggt?Aynrand skrev 2012-05-09 18:03:40 följande:matigt som vanligt.............. -
Oj, det kan inte lille Birger svara på..Anton Chigurh skrev 2012-05-09 21:11:44 följande:Originell, mycket originell, har nog aldrig sett den typen av garderob tidigare. Är det möjligen IKEA ???
På bilden ser det ut som man väldigt lätt skulle kunna vika upp hennes klänning över midjan.
-
Ja, det är väl en sån där genomskinlig klänning.Anton Chigurh skrev 2012-05-09 21:53:05 följande:Kallar du den svarta haklappen hon täckt röven med för klänning ??? -
Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-10 09:44:35 följande:För likt Moodyssons filmade människoöden är det det riktigt svarta i den här filmen som ger den dess kontrast mot omvärlden och definierar dess existens. Den är länge både streetsmart och gripande, men det nattsvarta slutet är oundvikligt.
-
Jag tycker om när kvinnor sitter på knä sådär, så att skinkorna nuddar fötterna.Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-10 10:16:47 följande:
-
Jag tycker dock ännu bättre om när hon lutar sig framåt också, det fulländar ställningen.Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-10 15:02:39 följande:Ja visst är det gulligt
?
Jag sitter alltid med benen sådär vid fruktstunderna i skolan. -
När jag kom hem från skolan idag kröp nallebjörnen upp i min famn. Han ville att jag skulle klia honom på ryggen.

-

Snart är sommaren här.