• och

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:02:02 följande:

Jävligt KRÄNCGKHT!!!
    Det stavas med e, inte ä. 

Rettning i ledet, tack! 
    The hard way is the right way.
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:58:40 följande:
    Jag har börjat jobba....Tänk att jag satt i flera veckor/månader och käftade emot några här på FL om hemmafrudiskussionen och så tog jag första bästa jobbet så fort jag fick chansen.

Vad roligt! Vad gör du för något?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:04:57 följande:
    Jevlar också...
    Korrigerar: Jeflar
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:08:24 följande:
    Pratar dagarna i ända. Det enda jag är bra på fast jag får anstränga mig enormt att prata på rätt språk. Har redan gjort bort mig två gånger. Ena gången fick jag ur mig tre meningar på persiska innan jag förstod vad jag gjorde och andra gången var det svenskan som kom ut innan hjärnan kopplade rätt. (Telefonist)
    Åh, det måste vara jättesvårt i början.

Men det ordnar sig nog med tiden. Eller så blir du flyttad till klagomålshanteringen och får distrahera alla jobbiga kunder.  
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:11:59 följande:
    Självklart får du kalla din inhopp här med röven före för ironi om du så vill. Det är nog bara det att det endast är du som verkar förstå det ironiska i det du skriver.

Angående det där med att man sexchattar och har ett partner så vet du inte ett skit om vilka familjeförhållanden folk har som skriver här inne och det finns en hel del förutom det du verkar vara van vid. Alla får inte fnatt för lite sexchatt. Själv skulle jag inte ens få fnatt om min man så ens ville ha sex med en annan kvinna. Synd bara att han är så hjärntvättad.   
    Jag har enbart sexchattat med min man. Hjärta

Och diskuterat en shoppingtur med några utvikelser.

NG, vi borde nästan testa irl faktiskt.     
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:15:16 följande:
    Ja sexmoralismen når verkligen inga gränser.

Mm, fast det handlar ju alltid om att man känner en osäkerhet och försöker hitta sätt att stärka sin egen självkänsla genom att framhäva sig själv. När man borde omfamna sina medmänniskor istället och försöka finna inre ro.
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:18:44 följande:
    Jag är faktiskt en kvinna Och. Tungan ute

Testa vad Irl? Jag vill också Testa NG Irl.  
    Läs några sidor bakåt, vi blev avbrutna i ett trevligt samtal.

Ha ha, just det ja, det hade jag förträngt.  
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:22:30 följande:
    Är det något seriöst så låter jag det va.

Tror inte du har något emot att jag är en kvinna Och.  
    Ha ha, backa och läs den här gången... NG visade sig ha oanade talanger. Drömmer

Du vet vad jag vill.  
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:27:51 följande:
    Well, jag tror inte Aynrand är ett dugg intresserad av dig och dom andra är singlar så jag vet inte...

Jag ska nog inte börja en diskussion om otrohet. Har absolut inte ambitionen att starta en seriös diskussion. Du får ursäkta.    

Sexchat har ingen dött av och den som skulle få fnatt för lite sexchat gör nog bäst i att vara ovetande kan jag tycka. Har man inte kapacitetet att svälja lite sexchat så får man nog finna sig i att vara just ovetande.  
    Har vi inte konstaterat redan tidigt i tråden att det är helt värdelöst om man inte sväljer?
  • och
    Perite FL skrev 2012-01-06 00:29:13 följande:
    Orishas  har en krycka med isdubb uppkörd i röven för tillfället, en av anledningarna till att hon är lite avig ikväll. Du får försöka förlåta henne. Det skulle Jesus gjort. Förmodligen.
    Eller sett till att hon blev på bättre humör iaf. Oklart hur. 
Svar på tråden Trash-tråden