Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-07-16 13:49:35 följande:
    Hörde det där naggande ljudet av sarkasm i bakgrunden.
    Nädå, inte alls...

Tror det här, med lite god vilja, kan klassas som en kjol..

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    straight arrow skrev 2012-07-16 14:08:21 följande:
    Jag kunde titta på det här hela dagen. Hypnotiskt.
    Jo, lite så jag tänker mig Agri på kontoret....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 14:18:14 följande:
    Ja det där är banne mig den perfekta rumpan! (och jag är inte ens lagd åt det hållet).

Du är rar du.
    Men du får nog gå upp i storlek för att pricka in mig. 
    Skit i storleken, jag menar förfarandet....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 14:26:45 följande:
    Aaaaaaah! Ja den kan jag mer än gärna bjucka på. Solig
    Ååååh...
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-16 14:25:06 följande:
    Då är det alltså okej att nallen kommer och hälsar på. Han är nog den mest oskyldiga lilla personen jag känner, absolut ingen skummis.

Här är en liknande gif:

Det här är fanimej en av dina bästa, Birger.

Bra jobbat.....Äpple 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-07-16 15:17:10 följande:
    Min gode herre skall nog inte tänka för mycket på det. Glöm inte att jag numera äger Agri, tilldelad av ingen mindre än NG som pris för att ha postat inlägg nr 20000 i denna tråd.

Håll dina giriga fingrar borta från min egendom

.

Hade lite problem var jag skulle placera mitt pris, men den här kan nog fungera bra som pristavla tror jag. Passar bra bredvid mitt brons i DM bordtennis (3 vunna matcher pga walk-over, 1 förlorad):

Ååh ja, Pm, jag tänker bara knulla henne lite, å så där, inte stjäla henne, inte med en gång iaf, så du kan va fullkomligt lugn.

Exceptionellt fin pristavla, förövrigt, där kommer Agri verkligen till sin rätt. Helt klart. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-16 15:50:16 följande:
    Du är förtjust i gifs har jag märkt. Glad
    I alle fall om det ingår en fin röv tillhörande en kvinna...
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-07-16 15:44:23 följande:
    Fast jag vet ju hur slarvig du är med saker du lånar. Den där bultsaxen du fick låna av mig var alldeles blodig och förstörd när jag fick tillbaka den. Sa ju åt dig att inte använda den på sega gubbar.

Fast du kan ju lämna tjejen på bilden som säkerhet dock.
    Jag skall va försiktig i fortsättningen, PM. Lovar. Och ber om ursäkt. En bultsax är inte billig.

Agri kommer inte var blodig när jag återlämnar henne, duktigt blåslagen, självklart, men inte blodig.
  • Anton Chigurh

Jag tror bestämt ni missade mitt försök till att värma upp er inför OS.

INTE EN JÄVEL som kommenterat det iaf. Så skärp till er nu, för helvete.

">

TACK SÅ MYCKET !!!

• Anton Chigurh

Jag undrar om Orientexpressen passerar utanför min stuga inom närmaste halvtimma. I så fall tänker jag slänga mig framför.....

Svar på tråden Trash-tråden