Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Trust me skrev 2012-08-04 13:59:43 följande:
    Please! Inte tatuera. Det är inte snyggt eller gör dig åtminstone inte snyggare. Gör det inte.
    Fel, Tm, rätt tatuering kan va jävligt grann.

Kör på, MARIA !!!   Du har mitt fulla stöd. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-08-07 18:50:17 följande:

Man kan i alla fall lätt få intrycket att du lider av kåthet . En inte helt ovanlig åkomma dock.

Däremot låter "baka bröd -  kåt", lite otäckt
    Hmmm, du menar, PM, om jästen blir ersatt av något helt annat !!!

Jag är benägen å hålla med.

AYNRAND !!!
     Om jag någonsin hälsar på dig i Frankrike kommer jag kräva köpebaguetter till maten. Bara så du vet.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-08-07 19:16:31 följande:

Var inte så knusslig. Du såg väl tråden om sperm therapy .
    Förvisso, PM, men mina testosteronnivåer är alldeles, och precis lagom för tillfället. Så även om Aynrand skulle göra det han tänker göra av ren välvilja måste jag nog vänligt, men fan så bestämt, avböja.
  • Anton Chigurh

Det var det jävligaste, herregud...lolslap

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-08-07 21:43:27 följande:
    BJ: När börjar skolan?

Anton!!! Motorhaveri här, akut hjälp behövs!!!    
    Är det Valtran ???
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-08-07 22:04:02 följande:

Nä, den går som en klocka. Men när min son satte sig på farfars gamla Ferguson i somras så började han gråta när han insåg att den inte gick att starta. Kan du göra något åt det?
    Är det nån diesel i tanken, eller fotogen, om det råkar va sådant som traktorhelvetet går på ???
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-08-07 22:08:18 följande:

Bra fråga... Det kan vara så att tanken rostat sönder?
    Det är ett möjligt fel. Av många tänkbara. Men ganska troligt. Ja. 

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-08-07 22:14:29 följande:

Tusan oxå! Gråter  Ja, jag tyckte väl att den såg ut som ett hopplöst fall.
    Nu tycker jag du och gubben åker in till Märsta och köper en Jonte till lill-killen, dom är inte så jävla dyra, och det kommer klassas som barnmisshandel om ni inte tillgodoser hans behov av lek med lämpliga leksaker.

Gammal jävla Ferguson, tror fan han skrek rätt ut. Det hadde jag också gjort. Så du vet. Yoyna !!! 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-08 08:25:55 följande:
    Alltså jag har så jättetråkigt!
    Vi kan alltid prata stridsvagnar om du vill !!!

Beväpning, prestanda, hur dom klarat sig i verkliga strider, mm mm, allt sånt...... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-08 08:25:55 följande:
    Alltså jag har så jättetråkigt!
    Går bra med stridsflygplan också för den delen....
Svar på tråden Trash-tråden