Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-16 23:20:05 följande:
    BJ och Anton, något för alla smaker?

fuckyeahbubblebutts.tumblr.com/

Och glöm för all del inte att klicka på "next page".

Sådär får du inte göra, Maria, man kan dö av betydligt mindre upphetsning än så.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-17 00:20:06 följande:
    Den där bilden är nog, till skillnad från bilden på hon som blev spontant plåtad när hon klättrade på tåget, inte autentisk, utan snarare uppgjord.

Ingen av de nallar jag har träffat skulle göra sådär.
    Med lite god vilja är detta att betrakta som ett spinnings-pass. Motion har ingen dött av. Inte som jag känner iaf. I vart fall inte personligen. 

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxbqgnQT171r9e53yo1_500.gif 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-07-17 23:25:49 följande:
    Haha äntligen får Björne något .
    Jag tycker den är misstänkt lik Birgers nalle.....

Nalle !!!
      Inte balle. 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-17 10:48:44 följande:

God morgon!

Smisk, nallar och mer eller mindre bra, eller riktigt jävla usel,  musik... Som det ska vara då!
    Hej Älskling.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-17 23:32:00 följande:
    Ahahahahahaaa! Åh vad kul
    Fin.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-17 23:40:44 följande:
    Först förvränger du mitt citat och sen kallar du mig Älskling? Vad är det som händer här??? *mycket förvirrad*
    Jag har aldrig, kommer aldrig någonsin, att förvränga ett citat. Bara tanken knockar mig.

Å så gillar jag dig, Yoyna. Mycket...Hjärta
  • Anton Chigurh
    Ojsan skrev 2012-07-17 23:41:30 följande:
    Aaaaaarghhh Förvånad kan inte se porr!!
    Det här har inte ett jävla dugg med porr att förskaffa. Nä.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-18 00:17:09 följande:
    Precis... Så du kan inte låta bli att göra det iaf.

Hmm,

varför känns det som att du vill ha något av mig? 

Jag är fattig så det lär väl knappast vara min plånbok. Är det Valtran nu igen???  
    Din kropp, Yoyna, det är din kropp jag vill ha, gärna upp mot Valtran.....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-18 00:35:51 följande:
    Anton, måste jag påminna dig om att du vet allt om min kropp? Således vet jag, att du vet, precis vad jag vill ha upptryckt mot en varmkörd huv...
    Ja, ungefär så, min käre Yoyna. Men så var det också vad jag sa till dig tidigare....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-18 08:35:31 följande:
    Anton, jag tror inte att jag ska prata med dig mer... Du förvränger sanningen!!!
    Säg inte så, Yoyna, allt jag gör gör jag för att jag älskar dig så högt. Om jag någon gång råkar ändra ett citat, inte för jag minns att det hänt, men iaf, så är det av omtanke. Och inget annat. Min käre Yoyna.
Svar på tråden Trash-tråden