Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-13 19:24:51 följande:

">

" target="_blank">

Eller kanske denna... 
    Jag avgudar Lena, hon är riktigt bra, fast, inte den låten du länkar till, Maria, den nedan är bra, jävligt bra. Och hon är sjukt sexig...

">

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Truth skrev 2012-07-13 22:35:27 följande:

" target="_blank">

Better up?

Njaa, Janis är heller inte riktig mig, skall det var bäst är det detta som gäller :

">

SÅ JÄVLA BRA....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Truth skrev 2012-07-13 23:23:10 följande:
    Förväntade mig inte mindre. Ryktet säger att du uppfyller kvinnors förväntningar Anton, och då menar jag bokstavligen.
    Ett rykte är ett rykte, Truth, men ibland är rykten sanna, och ibland överträffar verkligheten dikten...

Hur det är i detta specifika fall får andra sia om, skulle va formätet av mig att uttala mig. 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-14 10:13:15 följande:

Har ni en skön sommar? Solig

Puss

Kan du ge dig fan på......
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-14 11:05:31 följande:
    Oj, vad du tar i Anton!!! Du skrämmer mig ju!!!
    Säger bara som det är, min kära Yoyna......Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-14 13:15:55 följande:
    I detta har jag rätt min vän.

Ni är alla musikaliskt efterblivna.

Men jag älskar er ändå, ni har andra egenskaper som väger upp för den musikaliska armhålan.

Du tänker förstås på mina kunskaper inom vapen och diverse vapensystem....

Förövrigt undrar jag vad resten av Trascharna anser om Frökens musiksmak !!!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-14 15:06:45 följande:
    Självklart! Jag skrattar faran rätt upp i ansiktet....
    Jag har ett ordspråk, min käre Yoyna...

"Lek inte med elden om inte du är beredd på att få en 6-kilos pulversläckare uppkörd i röven". 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-07-14 15:46:50 följande:

De här snuskiga flickorna är nog mest intresserade av kunskap i att avfyra skinnpistolen.

Kan det verkligen va så jävligt, PM......jaja, jag är expert på att avfyra skinnpistol också, så DAMERNA kommer vara mer än nöjda.

Sen kan vi alltid prata Stridsvagnar och liknande trivsamheter efteråt.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-14 16:00:45 följande:
    Egenskaper, inte kunskaper.

Yoyna tycker min musiksmak är helt ok.
    Aynrand har lika bra musiksmak som jag har.
    DW gillar också min musik.

Sedan har Jill Scott fler fans (många fler) än Lena PH.
    The world has spoken.       
    Fel.

Jämför den kära Jill med Rammstein. Är du snäll......

Mina kunskaper utmynnar i egenskaper, det är så världen fungerar.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-14 20:14:57 följande:
    Hahaha...Ja PM och Anton ställer såklart upp!
    Ja.

Såklart. 
Svar på tråden Trash-tråden