Inlägg från: Anton Chigurh
|
-
-
Njaa, Janis är heller inte riktig mig, skall det var bäst är det detta som gäller :
">
SÅ JÄVLA BRA.... -
Ett rykte är ett rykte, Truth, men ibland är rykten sanna, och ibland överträffar verkligheten dikten...Truth skrev 2012-07-13 23:23:10 följande:Förväntade mig inte mindre. Ryktet säger att du uppfyller kvinnors förväntningar Anton, och då menar jag bokstavligen.
Hur det är i detta specifika fall får andra sia om, skulle va formätet av mig att uttala mig. -
Kan du ge dig fan på......Yoyna skrev 2012-07-14 10:13:15 följande:Har ni en skön sommar?

Puss
-
Säger bara som det är, min kära Yoyna......Yoyna skrev 2012-07-14 11:05:31 följande:Oj, vad du tar i Anton!!!
Du skrämmer mig ju!!!
-
Du tänker förstås på mina kunskaper inom vapen och diverse vapensystem....Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-14 13:15:55 följande:I detta har jag rätt min vän.
Ni är alla musikaliskt efterblivna.
Men jag älskar er ändå, ni har andra egenskaper som väger upp för den musikaliska armhålan.
Förövrigt undrar jag vad resten av Trascharna anser om Frökens musiksmak !!! -
Jag har ett ordspråk, min käre Yoyna...Yoyna skrev 2012-07-14 15:06:45 följande:Självklart! Jag skrattar faran rätt upp i ansiktet....
"Lek inte med elden om inte du är beredd på att få en 6-kilos pulversläckare uppkörd i röven". -
Kan det verkligen va så jävligt, PM......jaja, jag är expert på att avfyra skinnpistol också, så DAMERNA kommer vara mer än nöjda.PrimitivMan skrev 2012-07-14 15:46:50 följande:De här snuskiga flickorna är nog mest intresserade av kunskap i att avfyra skinnpistolen.

Sen kan vi alltid prata Stridsvagnar och liknande trivsamheter efteråt. -
Fel.Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-14 16:00:45 följande:Egenskaper, inte kunskaper.
Yoyna tycker min musiksmak är helt ok.
Aynrand har lika bra musiksmak som jag har.
DW gillar också min musik.
Sedan har Jill Scott fler fans (många fler) än Lena PH.
The world has spoken.
Jämför den kära Jill med Rammstein. Är du snäll......
Mina kunskaper utmynnar i egenskaper, det är så världen fungerar. -
Ja.Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-14 20:14:57 följande:Hahaha...Ja PM och Anton ställer såklart upp!
Såklart.