• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-08 14:40:37 följande:
    Det är just prettodelen som gör att jag backar.

Hej på dig.
    Hej på dig med Agri och dina båda vänner på avatarbilden . Hur är det med förkylningen?
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-08 15:03:36 följande:
    Jag tycker det är sjukt pretto att kalla folk pretto
    Ett uttalande i min smak

Pet P(r)ettostan

• lille Birger

Vilken jobbig typ det var som skrev i tråden för några dagar sedan. Var gör vi om hon kommer tillbaka? Tyst Springer och gömmer oss? Skäms

Stor tjej Tungan ute
  • I Blackrose I

Hej {#emotions_dlg.flower}

Jag ska vara jobbig.
    BJ, bemöda dig inte att klicka på länkarna. Du kommer ändå inte gilla tjejerna. Tungan ute

">

">

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-08 16:31:33 följande:
    Hej på dig med Agri och dina båda vänner på avatarbilden . Hur är det med förkylningen?
    Tack den frodas och trivs dessvärre. Men det känns som den är på tillbakagång.

Hej Rose. Solig
    Naughty by nature
  • I Blackrose I
    Agridulce skrev 2012-01-08 17:43:00 följande:
    Hej Rose. Solig

Hej snygging Kyss

Jag trodde jag tog död på tråden.  

• I Blackrose I

Häckis For u. Kyss

">

• I Blackrose I

Den absolut bästa videon som har gjorts enligt mig.

">

• I Blackrose I

En till sen önskar jag er en fortsatt trevlig dag. Nalle

">