• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Driftwood
    och skrev 2012-01-07 12:36:35 följande:
    God morgon DW.
    Ha en bra dag

Cesária Évora - Tchintchirote

• och
    Driftwood skrev 2012-01-07 12:47:51 följande:
    Ha en bra dag

" target="_blank">

Åh, du är så gullig. Solig

Detsamma!
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-07 13:00:46 följande:
    Vad fina ni är

God eftermiddag! 
    Jag vet.

Men tack i alle fall.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-01-07 12:47:51 följande:
    Ha en bra dag

" target="_blank">

Tackar så väldans. Och får önska Herrn detsamma.Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Driftwood
    Anton Chigurh skrev 2012-01-07 13:06:28 följande:
    Tackar så väldans. Och får önska Herrn detsamma.Glad
    Tack, tack
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-07 13:00:46 följande:
    Vad fina ni är

God eftermiddag! 
    Eftersom Etta James hänger kvar så kan vi rippa Cesária Évora idag som gick bort den 17 dec

• HäckHäxan

God morgon.

Hur får man tag i en mammavakt, som typ kan bo med en de helger man är barnledig alternativt dyka in några gånger om dagen så som hemtjänsten gör för många, se till att jag äter, kommer i säng och går upp i vettig tid, någon som vet?

Fan att jag är trött på att tappa allt när Freja är hos sin pappa, blir fan galen, ångest som tuggar inom mig och jag nästan önskar att jag hade haft en karatefylla istället så jag kunde typ mentalt skylla ifrån mig på den eller nått.

Förutom detta mår iaf jag fint, ni då? Jag fick beröm i min inbox som jag läste till morgonkaffet, det var uppskattat och fick mig att le, jag gillar att le har kommit på att de ger skrattrynkor och såna rynkor har iaf jag gärna många av!

Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan

Sen undrar jag hur kan någon resonera som så att de är bättre att köpa kött i affären än att tex skjuta en älg och äta den eller köpa älgköttet från jägaren? Hur får man ihop logiken att de är bättre att köpa det som finns på ica, är de bara jag som tänker att det är lite skumt resonemang? Jag äter ju hellre älgkött från jägaren än belgien blue kött från irland från ica, men jag kanske är knasig!

Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • Driftwood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 13:17:59 följande:
    Sen undrar jag hur kan någon resonera som så att de är bättre att köpa kött i affären än att tex skjuta en älg och äta den eller köpa älgköttet från jägaren? Hur får man ihop logiken att de är bättre att köpa det som finns på ica, är de bara jag som tänker att det är lite skumt resonemang? Jag äter ju hellre älgkött från jägaren än belgien blue kött från irland från ica, men jag kanske är knasig!
    Människors förmåga att rationalisera sitt egen beteende är ofta både skrämmande och imponerande.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-31 14:01:54 följande:
    Ja. Gråter

Jag drömde faktiskt om Anton i natt. På riktigt. 
    Det här har jag bommat. Utveckla !!!