Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

NG, ja farmödrar är bra! Utan henne skulle jag inte ha stått å rullat 200 köttbullar varje jul...

BJ, men kom igen! Nu får till och med du (och din mamma) skräpa dig/er! Våfflor äter man väl för fan inte för att det är nyttigt!!!!

Och: kan inte du komma hit å skjuta lerduvor nångång? Anton kan få titta på...

• Yoyna

Haha, jag var så dygdig igår att jag har ett satans jävla uppdämt behov av att svära lite okej?

Nu sitter jag dessutom och viker tvätt vilket borde göra mig på bra humör men just nu är jag mest stressad... Kan ingen göra mig på lite bra humör!!??

Och.. Ska du skjuta med oss är det ordentliga kläder som gäller! Du får ha vad du vill under men över är det Gore tex å rejäla kängor som är klädkod.

Jag har väl inte hamnat i dåligt sällskap?? Eller?

Puss Agri!

• Yoyna

Och, jag kan vara väääldigt jobbig!
    Jag tycker vi kör på röda underkläder å röda läppar, det är ju ändå jul snart...

• Yoyna

NG, nä hon är experten men jag ringer henne varje år och säger -Farmor, huuuur ska jag göra??? hon bara skrattar och säger (på dalmål) att redan vet det!

PM: men kläder är snyggt ju! Och en riktig man har väl en flintkniv i bakfickan för att få av dem snabbt..?

• Yoyna

Fan, jag blir nästan sugen på att öppna vapenskåpet å putsa lite nu... Doften av vapenfett!

• Yoyna

Aynrand: klarinettfett?! Har missat det! Får kolla youtube!

Agri: så bra... Du är väldigt trevlig när du är generös! Synd bara att jag ser så väldigt lite av det...

Svar på tråden Trash-tråden