Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-12 09:56:21 följande:
    Och idag ska jag fixa mina naglar, något jag alltid ser enormt mycket fram emot så jag hoppas att ni alla noterar detta och skänker mina naglar en tanke.

/Nagelfetiscisten 
    Väntar på fotodokumentation. Sådana här viktiga saker får inte gå förbi odokumenterade.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    stringtrosor skrev 2012-03-12 16:23:18 följande:
    ÅÅh, vad trött jag är idag!  Jag kom precis hem från skolan efter en jättelång dag. Gravid
    Jag är trött och kvar på jobbet. Förbannat odisciplinerad dessutom.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    stringtrosor skrev 2012-03-12 17:10:13 följande:
    Jag tycker du ska ta skateboarden och åka hem, och ta på dig bekväma kläder, typ mjukisbyxor eller one piece - en del.
    Skrikandes Onepiece????? Ärligt BJ? Tror du ens att ett liknande plagg skulle komma över min tröskel???
    Skateboarden däremot skulle kunna vara fullt möjlig om jag nu skulle fixa balansen på den.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-03-12 17:44:45 följande:
    Fyll behån med sandsäckar för att kompensera?
    Anton Chigurh skrev 2012-03-12 18:29:08 följande:
    Ouch...................................
    Funderar på om man kan göra ett utspritt litet minimassmord över landet där kinkyklubben Annelie och Anton ingår. Död

....hm... när jag tänker efter låter "Annelie & Anton" som ett soggigt vispar från -77 så det är ju nästan hämnd nog bara ni får ihop det.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    stringtrosor skrev 2012-03-12 19:17:12 följande:
    Det är inte så många kvinnor över 40 som åker skateboard. Men de som gör det, vad har de för klädsel? Antar att högklackat inte fungerar så bra. Om man har kjol så kanske den inte bör vara för snäv?
    Lovar att inte åka i mina stilettos. Ser ju lite osnajdigt ut med pennkjol och gympadojor men what the heck liksom. Går ju i alla fall inte runt och trashar i mysbyxor med rövhäng som och.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-03-12 17:46:55 följande:
    Hmm jag undrar vad som ingår i din definition av att vara odisciplinerad på jobbet
    Nåt drygt jäkla skånskt mög förmodligen. Obestämd
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-03-12 20:30:54 följande:
    Kramgoa låtar med Annelie & Anton
    Ja värre kan det inte bli. Jo det kan det för den delen. De åker runt och turnerar i landet iförda likadana One Piece.
    Med tanke på deras senaste turnéaffisch så känns det inte som One Piece behövs:

Anton & Annelie; Låtar vi minns
    Naughty by nature
  • Agridulce
    stringtrosor skrev 2012-03-12 21:04:41 följande:
    Jag tror att en vuxen kvinna bör dammsuga musen minst en gång i veckan för att hålla sig fräsch.
    Inte och. Hon behöver en industridammsugare för sin oanvända intorkade mus.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-03-12 21:37:59 följande:
    Men älskade lilla vän, har du ägnat helgen åt att äta sötsaker i din ensamhet?
    Jag tänker på dig. Nalle 
    Kram! Hjärta
    Nej inte en jäkla godsak har jag fått. Och då har jag ändå varit sjuk. Tänk om någon kortvuxen människa visat liiiiite kärlek och omtanke och kommit över med godis. Men nej, du var väl för ego och tryckte i dig ett kg gröna grodor själv. Skrikandes
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-03-13 08:48:28 följande:
    Jaja..............sååja, Agri, va nu inte så jävla tjurig för att vi skojar till det lite om ditt välformade arsle, en redig röv tål att skämtas om, så detta var inte sista gången, det kan du gott skriva upp.

I alla fall, Agri,  så vet du att jag vill knulla dig i röven, hårt, men jag måste utverka alla nödvändiga tillstånd för detta, undertecknade och bevittnade, och tillståndsgivare är ju min egen Annelie, vilket kräver ett visst mått av övertalning. Men men, Agri, så småningom kanske även du får smaka på den Antonska supersalamin, om inte annat kan du ju dagdrömma om den.

Och, mina vänner, jag vet, jag har plagierat ett citat av en av mina allra största idoler, men det får ni försöka stå ut med !!!
    Ha en bra dag, gäller speciellt dig, Agri.  Solig
    God morgon Anton. Solig
    Bara vetskapen om att du jobbar på möjligheten att besöka mina allra mörkaste tillgångar har fått hela dagen att lysa upp i ett ljuvligt ljus. {#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden