Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-03-15 19:43:49 följande:
    Jag hade en KK med enorm kuk som hade typ 38 i skor men jag ogillar oftast män med små fötter, tycker det är läskigt.

korrekt! Små mansfötter är asläskigt!
    Naughty by nature
  • Agridulce

NG gör som jag; en helrenovering.
    Har badat skumbad med levande ljus och lyssnat på Emeli Zandé. Gjort ansiktsmask, hårinpackning, helkroppspeeling och nu är det nageldags.
    Sköööönt

• Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-03-15 21:18:38 följande:
    Ååååhhhhhh vad härligt det låter, ser fram emot att få göra detta själv om sisådär 15 år.

Du får väl komma hit så kan jag klämma på Jason.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-15 21:36:12 följande:
    Åh!!!!!!!

Varför bjöd du inte dit mig?

Jag var i Stockholm igår! Och idag!  

Men NG?

Du får ju säga till!! Vi kunde gått till Madame Vax och sen konsumera genant stora mängder vin.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-03-15 22:07:58 följande:
    Nu får det fan i mej bli lite ordning i tråden. Vi tar en omröstning. Tycker jag.
    jajaja, jag vet !!!
    Men Extra Bladet är faktiskt en utomordentlig seriös tidning, så jag undanber mig allt jävla gnäll här. Gå in och rösta istället...

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1717322.... 
    Alltså jag vill med bestämdhet påpeka att jag hyllade Ekstrabladet härom dagen. :
    Tror dem inte i Aftonbladet men nu när den är i kvalitetsblaskan Ekstrabladet så måste det ju vara sant. Dessutom bevisar det ju min inställning om att alla danskar är pervon.
    .....i övrigt så blir det en tradig film eftersom man bara kan välja ett alternativ i varje kategori. It sucks!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-03-15 23:00:39 följande:
    Mmm, lite som Agris förslag. 
    Men visst fan skall det va handling, även i en p-rulle. Där är min kära Agri helt fel ute. 
    Neeeeej! Skrikandes
    Ingen jäkla handling!!!! Det blir bara tacky. Megatacky.

Så nej tack Anton.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Räcker det med att säga att man lever eller måste man lägga in en cool smiley á la Anton?

Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden