• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:24:50 följande:

Haha! Snygg räddning där darlingl.
    Hej på dig sötnos.

Ja, herregud. Jag är ju inte sämre än att jag kan inse min fel och göra vad jag kan får att ursäkta dem.

Hej!
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 13:27:07 följande:
    Precis vad jag alltid sagt!!!
    Ja, jag är ledsen men jag tycker att det är så jäkla asfult.

Det intressanta är att de enda jag ser i träningskläder utanför träningssammanhang är rejält feta människor som inte skulle sätta sin fot på ett gym (nu är jag inte på något sätt smalaste chipset i påsen). Jag fattar verkligen inte det. Får de någon sorts idé om att de ser hurtigare ut när de har adidasbrallorna på sig eller????
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:26:20 följande:
    Blääääk! Joggingbyxor har man när man tränar. Inte annars. Kräks
    Är det således inte tänkbart å byta mysbyxan mot joggingbyxan ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-09 13:28:35 följande:
    Ja, herregud. Jag är ju inte sämre än att jag kan inse min fel och göra vad jag kan får att ursäkta dem.
    Hej!
    Duktig kicka. Solig
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-09 13:32:38 följande:
    Är det således inte tänkbart å byta mysbyxan mot joggingbyxan ???
    Har lika svårt för mysyxor.
    Jag har nog dissat halva Sverige med den åsikten. Men jag vet med mig att jag är en jäkla stropp. Sorry
    Naughty by nature
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:34:36 följande:
    Jag har nog dissat halva Sverige med den åsikten. Men jag vet med mig att jag är en jäkla stropp. Sorry
    Men mjuka kläder av annat märke är ok?

Just had to...
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:32:25 följande:
    Ja, jag är ledsen men jag tycker att det är så jäkla asfult.

Det intressanta är att de enda jag ser i träningskläder utanför träningssammanhang är rejält feta människor som inte skulle sätta sin fot på ett gym (nu är jag inte på något sätt smalaste chipset i påsen). Jag fattar verkligen inte det. Får de någon sorts idé om att de ser hurtigare ut när de har adidasbrallorna på sig eller????

Jag håller HELT med, det är rysligt fult.
    Jag använder inte mysbyxor heller, inte ens hemma. Då är jag barbent, eller så har jag tunna bomullsleggings med en söt liten spets vid fotleden (gillar spetsdetaljer). Gillar inte pösighet i klädsammanhang. Så osexigt. 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:34:36 följande:
    Ja men tack!
    Jag skrev ju just ett inlägg om det.
    Jag äger inga mysbyxor ens. Vägrar.
    Ett par pyjamasbyxor i ett skönt silkigt material som kramar lite om skinkorna är så långt jag kan sträcka mig på den fronten.   
    Eau de Salope
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:33:05 följande:
    Duktig kicka. Solig
    Ja, visst är jag? *nöjd* Jag kan om jag vill! (saknar en söööööt smiley!)
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 13:38:21 följande:
    Ja men tack!
    Jag skrev ju just ett inlägg om det.
    Jag äger inga mysbyxor ens. Vägrar.
    Ett par pyjamasbyxor i ett skönt silkigt material som kramar lite om skinkorna är så långt jag kan sträcka mig på den fronten.   
    Men du har en OnePiece, erkänn.
    Naughty by nature