• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-09 13:51:16 följande:
    Nice try??? *mycket oförstående*
    Jag får akta mig för att ha tajta jeans, har förstått att kan vara så att någon tjuvkollar på den då. Inte ok. Obestämd
    .....eller sådana som jag, som försöker smygfota.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:51:11 följande:
    Hahaaaaaaaaaaa.......
    Mmmmm...... idag flätat, brunt, i läder. Lagom brett för att ge festliga mönster. Ett fint litet träd på mässingsdetaljen på flärpen också. Skulle se kul ut med små träd över rumpan, n'est-ce pas?

Oui, oui!
    Eau de Salope
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:51:11 följande:
    Hahaaaaaaaaaaa.......
    Mmmmm...... idag flätat, brunt, i läder. Lagom brett för att ge festliga mönster. Ett fint litet träd på mässingsdetaljen på flärpen också. Skulle se kul ut med små träd över rumpan, n'est-ce pas?

Det skulle nog bli snyggt.  Lägg upp dig så testar vi. {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-09 13:54:41 följande:

Det skulle nog bli snyggt.  Lägg upp dig så testar vi. {#emotions_dlg.djavulsk} 

Hallå?
    Försöker du sno mitt smisk?  
    Eau de Salope
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:53:00 följande:
    .....eller sådana som jag, som försöker smygfota.

Precis!!! Hemska människa! Du är ju totalt opålitlig!!!
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 13:55:05 följande:
    Hallå?
    Jag förstår det som att hon försöker få mig att självspanka mig. So not my cup of tea!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-09 13:56:39 följande:
    Precis!!! Hemska människa! Du är ju totalt opålitlig!!!
    Skulle snarare se det som att jag är rekorderlig och pålitligt. Försöker ju fixa bilder till BJ.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:56:44 följande:
    Jag förstår det som att hon försöker få mig att självspanka mig. So not my cup of tea!

Aha, jag såg bara någon som snodde mitt godis i förbifarten...
    Eau de Salope
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 13:55:05 följande:

Hallå?

Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag testar på Agri, skickar dig en bild och sen kommer du hit för samma behandling.

Jag snor ingenting! Aldrig!!!