• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-01-09 20:48:56 följande:
    Har du någon sjal? Eller bärsele? Kan vara till hjälp kortare stunder!
    Japp, jag har en sjal och den funkar ju rätt bra, men jag har inte riktigt fått till snitsen ännu, knyter alltid för hårt eller för löst och jag vill inte gå på toaletten med honom i sjalen.. känns... fel
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-09 20:35:04 följande:
    Du kan få låna min man enytime, det vet du, men bebisen vill jag nog ha för mig själv Solig
    Förutom när jag ska amma dårå.
    Naughty by nature
  • straight arrow
    MrsAssault skrev 2012-01-09 20:33:36 följande:
    Tar VAD i tvåan??????????????? Köttfärslimpan???? JAG FÖRSTÅR INTE Förvånad Oskyldig
    Nej tvärtom. Kan man kopulera med en äppelpaj kan man ta en köttfärslimpa i tvåan.

• Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-09 20:53:22 följande:
    Japp, jag har en sjal och den funkar ju rätt bra, men jag har inte riktigt fått till snitsen ännu, knyter alltid för hårt eller för löst och jag vill inte gå på toaletten med honom i sjalen.. känns... fel
    Tänk om han halkar ner i toan!!!! Förvånad

Känner att jag måste starta en tråd om det här.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-09 19:39:56 följande:
    Jag känner ingen sådan kvinna BJ Men om hon dyker upp lovr jag att ha dig i åtanke!
    Jag tycker det är lite märkligt att du inte känner någon som har förmågan att trösta en person som är ledsen. Det är väl inget stort krav? Så om man kryper upp i famnen med tårar i ögonen blir man nedknuffad på golvet?
  • Agridulce
    straight arrow skrev 2012-01-09 20:53:40 följande:
    Nej tvärtom. Kan man kopulera med en äppelpaj kan man ta en köttfärslimpa i tvåan.

Absolut!
    Och något säger mig att och likes it big!
    Naughty by nature
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 20:51:46 följande:
    Hahaaaaa!!!!! Skrattade så jag tjöt här av tanken på och som blir påsatt av köttfärslimpan. Den totala förnedringen mot en veggie!
    HAHAHAHA!!!!

Det där ska jag ta med mig som rolig historia på nästa jobbfest! Vilken är den totala förneringen för en vegetarian?
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-09 20:54:38 följande:
    Jag tycker det är lite märkligt att du inte känner någon som har förmågan att trösta en person som är ledsen. Det är väl inget stort krav? Så om man kryper upp i famnen med tårar i ögonen blir man nedknuffad på golvet?
    Kom du till tant Agri men du får inte vara rädd för mina boppar och jag suger på att trösta. Är alldeles för egotrippad för det. Men jag är mjuk, varm och kramig.
    Naughty by nature
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2012-01-09 20:53:22 följande:
    Du vänjer dig, jag lovar!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 20:50:26 följande:
    Min mamma säger alltid att hon inte förstår hur alla barn överlevde förr i tiden haha...
    Haha nä, och när jag var bebis så skulle de ligga på mage. Men jag förstår faktiskt inte på riktigt, haja vad folk gjorde typ på 70/80-talet. Tänker på cig och alkohol främst. När mamma var gravid var det knappt farligt att dricka under graviditeten ens.. och alla rökte inomhus, överallt.

Sen kan jag tänka på barn som växer upp i misär typ i somalia. Om de klarar sig så borde Jason klara att ligga på sidan en liten stund..