Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-08-16 22:20:24 följande:
    Han hade kanske inte tänkt att du skulle ligga vaken om nätterna efteråt och fantisera om upplevelsen om och om igen? Men okej.

Jag ska inte säga något mer, jag instämmer bara i det Agri sa, söta ni är...
    Jaja, bara vrid om kniven du. Förbannade slyna. Vi kommer träffas förr eller senare, du och jag. Gissa om jag kommer ihåg detta lilla intermezzot då !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-16 22:24:55 följande:
    Plats, Anton.

Annars kallar jag på assistans.  
    Du menar på fullt allvar att det skulle finnas någon som klarar av det !!!

Jag ser fram emot att träffa dig, underbara Annelie, det gör jag verkligen. Nu mer än någonsin..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-16 22:36:29 följande:
    Nu låter du sådär nervös igen.
    Det vet du mycket väl att jag inte gör. Älskling...Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-16 22:41:34 följande:
    Nu väntar vi bara på att PM ska logga in och säga att du är bra och fin och så, men att han givetvis inte gillar killar och att ingen kan sätta dig på plats.
    PM å jag vet precis var vi har varann. Å det vet alla andra jävlar också. Inklusive dig. Älskling.Hjärta

Mest som förtydligande, så är PM å jag lika långt ifrån att vara bögar som vad Mao Tse Tung's lilla RÖDA är från att anses som en exakt kopia av 1937 års svenska Psalmbok....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-08-16 23:42:25 följande:
    Manlig kärlek....... Finns det något vackrare? Ser redan bilden framför mig; Anton och PM ömt hopslingrade på en klipphäll vid havet. Månen lyser sitt milda sken över den så att faktiskt båda två ser någorlunda ok ut. A Kodak moment helt enkelt.
    Jag tror bestämt du missade förtydligandet, MIN KÄRE AGRI !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-16 23:44:29 följande:
    Med var sitt glas rosévin i handen. Solig
    Å så vet så jävla väl att jag aldrig dricker nåt som innehåller etanol !!!

Älskling.... 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-08-16 23:51:15 följande:
    Wtf Anton??? Är det konstigt att jag inte lyssnar på dig? Du envisas ju med att kalla mig "käre". Jag är väl ingen man heller?
    Sist jag kikade nedåt var det ett par väldigt trevliga bröst som kikade upp mot mig.
    Jag kallar dig precis vad fan jag känner för, min KÄRE AGRI, eftersom det är jag som bestämmer. Men det kanske du har glömt. 

Är du inte snäll kommer jag skicka en massa trevligheter till dig på bästa arbetstid. Bara så du vet.....slyna.
  • Anton Chigurh

Nä, hur mycket ni än behöver mig, mina damer, så måste jag se till å få min skönhetssömn, därmed så tänker jag avlägsna mig för kvällen, men glöm för all del inte å tänka på mig när det går för er nästa gång.

Det där sista.... det gäller damerna i tråden, DAMERNA. Är ni med ???  Å nu vill jag inte höra ett förbannat knyst till om detta. 

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-08-17 00:01:15 följande:

Det där var snarare mig och nallen som du beskrev, inte PM och Anton, dom är kompisar.

Nallen trivs bra i min famn, ibland ligger han där och snarkar ljudligt. Solig
    Du är en klippa, Birger..... sannerligen. TACKGlad
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-17 00:02:25 följande:
    Jag är fortfarande osäker på om Birger ingår där?
    Det får va hur det vill med den saken. God natt Älskling. Vi ses. Nångång. Var så säker...
Svar på tråden Trash-tråden