Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-08-19 22:46:59 följande:
    Anton skulle säkert kunna berätta vad de gjorde, börjar det inte bli dags för lite information nu? Vi är många som är nyfikna.
    Med tanke på ditt löfte är jag kanske skyldig dig nåt i retur. Älskling...Hjärta

Så visst skall jag berätta vad som utspelar sig på bilden...

Att det är från operation Desert Storm är väldigt tydligt, och just denna Abrams har på mindre än 3 timmar slagit ut, och jag menar raderat ut från jordytan, inte mindre än 7 (sju) stycken T-72 :er. Soldaten längst ner till vänster klappar om "sin" pärla, så som den så väl förtjänar

Killen som sitter vid sin M2 Browning Machine Gun, ( i kaliber .50, såklart ) har just varit med om sin första riktiga  eldstrid, han har dödat ett okänt antal Irakiska fotsvettssoldater och behöver därför en klapp på axeln, vilket är precis vad ni ser på bilden. Och för att befälhavaren skall kunna ge gröngölingen en uppmuntrande klapp på axeln så måste han böja sig framåt.

Killen bakom befälhavaren beundrar den vackra solnedgången. 

Jag fattar inte riktigt hur ni kan få det till nåt annat. Måste bero på eran så helvetes snuskiga fantasi....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-08-20 10:39:46 följande:
    Oj, vilka stora torn pansarvagnarna har nuförtiden. Förvånad

Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-20 16:07:08 följande:
    Fast en del fixar ju det, även om de lägger fokus på fel saker. Stridsvagnar, nallebjörnar, religion etc.

Du kanske kan få en lektion av Birger?  
    Nu har jag iofs svårt att se hur det kan vara "fel" focus att lägga sitt krut på stridsvagnar. 

Eller stridsflygplan, för den delen. ÄLSKLING...Hjärta 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-04 22:14:49 följande:
    Blev det en liten mini-Anton?
    Puss........Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-04 22:51:17 följande:
    Jag ska sova nu. Och drömma om dig. Okej?

Puss!
    Å jag om dig......stickwhip
  • Anton Chigurh
    UNDERBARA AnnelieHjärta skrev 2012-09-06 21:04:03 följande:
    Jag har tråkigt.
    Lägg dig på sängen, Gumman,Hjärta stäng ögonen, och sen tänker du på/dagdrömmer om din egen Prins, dvs mig. 

......slut på tråkigheterna. Lovar. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-06 21:21:08 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Åh nostalgi!

Detta lyssnade jag på när jag var runt 21. 
    Är det tillrådligt att klicka på länken här !!!

Det är väl för fan inte Jill ni igen ???
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-09-06 21:38:15 följande:
    Är det tillrådligt att klicka på länken här !!!

Det är väl för fan inte Jill ni igen ???
    "nu"
  • Anton Chigurh
    UNDERBARA AnnelieHjärta skrev 2012-09-06 21:41:46 följande:
    Och detta var såklart en retorisk fråga, om någon undrar

En del människor är ju som sagt var ganska enkelspåriga.
    Visst är det så, Älskling, Hjärta du läser, som vanligt, mig som en öppen bok.

Hur går det med dagdrömmandet ??? 
  • Anton Chigurh
    UNDERBARA AnnelieHjärta  skrev 2012-09-06 22:19:17 följande:
    Väldigt bra?

Jag är våt.
    Om du visste vad det gläder mig.....4u
Svar på tråden Trash-tråden