• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Noun
    PrimitivMan skrev 2012-01-16 13:55:06 följande:
    Livets ironi. Finns massor av män som inget hellre önskar än en kvinna som sväljer och tar den i tvåan. Sen finns det män som har det och som inte har förstånd att uppskatta det. Chockerande!

Meh,  åt var och en efter hans förmåga att uppskatta.

Det borde inrättas en lag om det. Tar jag makten skall jag införa en Slynombudsman där klagomål kan framföras. Att inte ge en slyna det hon behöver är ett svårt lagbrott

Det finns sådana lagar ska du veta...
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Nice Girl Wrong Place
    Noun skrev 2012-01-16 13:56:22 följande:

Det finns sådana lagar ska du veta...
    Hej sötnos, kunde inte hålla dig borta från snusket Kyss?
    Aynrand - besudla mig!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-16 13:57:37 följande:
    Hej sötnos, kunde inte hålla dig borta från snusket Kyss?

Nu är ni ju inte så snuskiga

Hjärta
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Yoyna

Agri: jag ÄR Snövit! Ska skicka dig en bild! NG har redan sett den

Har ni en skön eftermiddag?

• och
    Livets ironi. Finns massor av män som inget hellre önskar än en kvinna som sväljer och tar den i tvåan. Sen finns det män som har det och som inte har förstånd att uppskatta det. Chockerande!

Det borde inrättas en lag om det. Tar jag makten skall jag införa en Slynombudsman där klagomål kan framföras. Att inte ge en slyna det hon behöver är ett svårt lagbrott
    Jag ska överväga att rösta på dig.
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-16 14:39:40 följande:
    Jag ska överväga att rösta på dig.
    Gör det. Skall överväga att utse dig till SO för jag tror du är rätt kvinna att ta hand om de frågorna
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-01-16 14:51:47 följande:
    Gör det. Skall överväga att utse dig till SO för jag tror du är rätt kvinna att ta hand om de frågorna

Ha ha, det är rätta takter. Muta blivande väljare, du blir en ypperlig politiker.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce

Tycker definitivt att du borde ta makten. Definitivt!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-16 14:11:59 följande:
    Agri: jag ÄR Snövit! Ska skicka dig en bild! NG har redan sett den
    Har ni en skön eftermiddag?
    Du är ett komplett zoo av små låtsasoskyldiga varelser men du är inte Snövit! Även om jag förstår av bilden att du önskar vara det. Snuskfia!

Och nej, det är inte en skön eftermiddag. Gick promenad på lunchen och kom tillbaka som en dränkt Svampbob Fyrkant. Blötsnö och Agri går inte ihop.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-16 15:13:42 följande:
    Du är ett komplett zoo av små låtsasoskyldiga varelser men du är inte Snövit! Även om jag förstår av bilden att du önskar vara det. Snuskfia!

Och nej, det är inte en skön eftermiddag. Gick promenad på lunchen och kom tillbaka som en dränkt Svampbob Fyrkant. Blötsnö och Agri går inte ihop.
    Våt på fel sätt alltså