• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-01-15 21:07:56 följande:
    Eftersom NG inte ens kom med något förslag får hon skylla sig själv. Dessutom har jag skräpat ned så mycket i den här tråden med alla rumpbilderna.

Sådär, nu är ordningen återställd!

Den där handen skulle kunna tillhöra Ayrand.

Vadå?
    Vad har jag missat? 
    Eau de Salope
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 20:47:52 följande:
    Men tänk om hon blir arg och bryter av grenen och slår dig i huvudet med den?

Du borde kanske tillverka en lämplig hatt av sopsäckar och frigolit som du kan ha på dig med?  
    Du gillar sopsäckar, du.
    Agridulce skrev 2012-01-15 22:37:48 följande:
    Jag har ju kommit med förslag men det brydde du dig inte om. Gråter
    Jo, jag läste det noggrannt. Tyckte ditt förslag, i relation till de övriga, var hmm...  "medeldepraverat".
    Kattdamen skrev 2012-01-15 22:33:58 följande:
    Jag funderade på att lägga upp en bild på min egen rumpa. Men så vart det inte så.
    Rynkar på näsan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-15 22:45:40 följande:
    Vadå?
    Vad har jag missat? 
    Han tyckte att jag var för anständig och därmed gick emot trådens tema, så därför publicerade jag en bild på en mamma som passar på att sola sig lite, när hennes styvson plötsligt kommer och nyper henne i baken för att få hennes uppmärksamhet, så att han kan berätta att han är hungrig.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-01-15 23:20:35 följande:
    Han tyckte att jag var för anständig och därmed gick emot trådens tema, så därför publicerade jag en bild på en mamma som passar på att sola sig lite, när hennes styvson plötsligt kommer och nyper henne i baken för att få hennes uppmärksamhet, så att han kan berätta att han är hungrig.
    Och sugen på en skinksmörgås?
    Eau de Salope
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-15 23:39:44 följande:
    Ja, det ser ut så. Tycker personligen att han borde ta något från kylen istället.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-15 23:39:44 följande:
    Nej, ostsmörgås. Inga döda djur, tack.

Och om någon undrar (tex Anton Hjärta ) så ligger jag på magen i sängen, alldeles naken, och skulle gärna ha haft en hand (tex Antons Hjärta ) på samma ställe som tjejen på bilden hade. 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 23:46:20 följande:
    Nej, ostsmörgås. Inga döda djur, tack.

Och om någon undrar (tex Anton Hjärta ) så ligger jag på magen i sängen, alldeles naken, och skulle gärna ha haft en hand (tex Antons Hjärta ) på samma ställe som tjejen på bilden hade. 
    Ååh, vad mysigt det låter att krypa ned i sängen, under snuttefilten.Drömmer

Går dina lår också ihop på samma sätt som hennes, när du ligger på mage? Alltså så det blir en liten glipa där uppe.
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 23:56:46 följande:
    Ååh, vad mysigt det låter att krypa ned i sängen, under snuttefilten.Drömmer

Går dina lår också ihop på samma sätt som hennes, när du ligger på mage? Alltså så det blir en liten glipa där uppe.
    Eftersom det är du som frågar har jag känt efter noga. Solig

Svaret är ja. 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Vad mysigt det skulle vara att krypa in i den där glipan.Drömmer Skulle kännas tryggt och säkert.Baby

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-15 19:05:09 följande:
    Mm och med dig som skydd istället. Du får skydda mig mot snuskiga pervogubbar Aynrand, kan du göra det?
    Såklart jag kan men du får inget skydd mot mig haha och jag är snuskig!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-16 08:14:48 följande:
    Såklart jag kan men du får inget skydd mot mig haha och jag är snuskig!

Haha, mm sant, du är iofs den enda snuskgubben jag inte vill beskyddas ifrån.
    Eau de Salope