Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-09-16 23:23:29 följande:
    Strandraggaren fick gå hem ensam. Noterade dessutom på hans bokval att han är svensk vilket gör det hela ännu otäckare.

Vad ännu värre är så visade det sig att det är en riktigt märklig konstruktion han har på sig. På något vis får han ut pitten ur påsen och ligger och solar den oxå. Jag och väninnan är nu blinda fö.

Blanda inte in fläcken i strandraggaren. Han är modellen som får min klitta att vilja krypa in och gömma sig.
    Ber om ursäkt. Jag vet ju !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-09-17 21:24:31 följande:
    Nu får ni börja läsa riktiga böcker mina damer
    Jag har redan talat om för MARIA vad hon skall läsa näst.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-17 20:24:55 följande:
    Det finns leopardtrosor som man kan ta på sig.
    Det finns leopardtrosor som kvinnan kan ta av sig också......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-17 21:36:39 följande:
    Men Aynrand var först med Parfymen.
    Jaja, läs den först då, men sen.......vet du vad som väntar, Maria
     Å jag menar fan allvar här.
    Du skall läsa alla 8 (åtta) böckerna jag tipsade om. Dom är bra, och, hur skall jag säga, lärorika är fel, men du bör iaf läsa dom. Du fattar varför efteråt.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-17 21:44:14 följande:
    Puss Anton!
    GUMMAN HjärtaHjärtaHjärta

Fan vad jag Älskar dig.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-17 21:43:25 följande:
    ÅTTA?
    Ja, dom första tre sk "barnböckerna" Vävarnas barn, Krigets barn osv, sen därefter tar serien "Stad" vid, och den består av ytterligare fem böcker, allt i kronologiskt ordning. 

Åtta böcker må låta mycket, men dom är värda att läsa. Tro mig, Maria, jag hade inte en tanke på att läsa dylikt "mög" tidigare, men av en händelse gav jag Fågelström en chans. Och det ångrar jag fan inte.

Å det kommer du fatta när du läser dom själv. 
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-09-17 21:56:37 följande:
    Kära Anton! Kom nu & spela Wordfeud med mig, där finns även en yrevlig chatt-funktion. "Izobelle".
    Kan vi inte göra nåt annat i stället ???

Underbara kvinna där !!! 
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-09-17 22:04:02 följande:
    ja det är så jag kan kommunicera.
    ???
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-09-17 22:17:04 följande:

kan inte skicka pm med denna mobil. så.....och jag är fast med den här i ultra-norr ett tag till.
    Du har väl tillgång till en sån däringa Laptop nångång !!!
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-09-17 22:30:39 följande:
    ja om du vägrar spela med mig så...ska försöka imorron.
    Helt ärligt, reflec, jag har aldrig spelat det du nämner, går det spela via dator ??? har noll mottagning på mobil här...

Och vad går det ut på ??? Jag hoppas vi skall försöka ta död på varann, jag är hyfsat bra på att avliva zombies i L4D.

Bara så du vet vad som väntar. Fast jag vägrar inte spela med, reflec, jag vill väldigt gärna spela med dig. Bland annat.
Svar på tråden Trash-tråden