• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Hej

Vid vilken ålder tycker ni det är dags att ersätta nappen med en nyvaxad bullsnippa? Baby

• och
    Agridulce skrev 2012-01-21 00:39:00 följande:
    Och det är väldigt tomt på bilder i min mail!!!!
    Jag har ju redan sagt att det inte går att föra över bilder från min telefon till datorn!!!!!!!!!!!!!!!!111
    The hard way is the right way.
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-21 00:42:16 följande:
    Hej

Vid vilken ålder tycker ni det är dags att ersätta nappen med en nyvaxad bullsnippa? Baby
    Den dagen du inte känner ett enormt behov av att posta bilder på söta kaniner längre?
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-21 00:43:41 följande:
    Den dagen du inte känner ett enormt behov av att posta bilder på söta kaniner längre?
    Du medger alltså att kaninerna är näpna?

Jag ska nog fråga mamma om vi kan skaffa en kanin.
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-21 00:57:47 följande:
    Du medger alltså att kaninerna är näpna?

Jag ska nog fråga mamma om vi kan skaffa en kanin.
    Kaniner gillar inte att vara ensamma. Skaffa två.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-01-20 23:09:27 följande:
    Fast nu är hon ju extremt ordentligt (fan vet var hon fått det ifrån). Varken intresserad av att dricka sprit eller speciellt mycket av pojkar. Hästar och vara flitig med studierna är det som varit viktigast. Hittils bör man väl tillägga. Får gärna hålla i sig några år till iaf. Fast jag är nog inte så oroad för det egentligen. Finns värre saker.

Ni med små barn har det bra ni. Inte så mycket som kan hända på knatte disco
    Den där beskrivningen stämmer ju även in på lille Birger. Jag dricker inte heller alkohol utan är mest intresserad av gosiga mjukisdjur och snuttefiltar. Har dock fått ett brev från en tjej i min klass som jag ska svara på så fort jag kommer på vad jag ska skriva. Känner att det är lite för tidigt att bjuda henne på glass.

Ska tillägga att jag aldrig har pussat en tjej på rumpan eller musen. Solig
  • I Blackrose I

Puss på er. Skål

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-21 18:01:22 följande:
    Puss på er. Skål

Hej sötnos!

Allt bra? 
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-21 18:06:27 följande:

Hej sötnos!

Allt bra? 

Ja, lite trött men det är bra med mig. Tack. Nalle     

Hur är det själv?  
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.