• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-20 12:22:07 följande:
    Ja, fisk, bröd (som du bakat) och gurka!

Ska snart köpa vin, vill du rekommendera? 
    Köp ett fylligt vin helst minst ett par år gammalt........kolla bland spanska viner typ rioja...
    klä av dig naken med höga klackar...kom till mig med en bricka som har ett glas vin och klädnypor på....
    servera mig vinet och sätt dig snällt framför mig.....
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-20 12:26:27 följande:
    Köp ett fylligt vin helst minst ett par år gammalt........kolla bland spanska viner typ rioja...
    klä av dig naken med höga klackar...kom till mig med en bricka som har ett glas vin och klädnypor på....
    servera mig vinet och sätt dig snällt framför mig.....

Hjärta

Ja. 
    Aynrand - besudla mig!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-20 12:38:05 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-20-52/m63119837.html

Shit!
    Jepp. Skulle rekommendera ett lösenordsbyte just-in-case. Frågan är ju hur bra kryptering av lösenordet man använt. Ändra även på mailkontot ifall det skulle vara samma lösen.

Hehe sen är det ju frågan hur komprometterande inbox man har, så det kan nog vara varierande grad av "Shit!" .
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-01-20 13:13:18 följande:
    Jepp. Skulle rekommendera ett lösenordsbyte just-in-case. Frågan är ju hur bra kryptering av lösenordet man använt. Ändra även på mailkontot ifall det skulle vara samma lösen.

Hehe sen är det ju frågan hur komprometterande inbox man har, så det kan nog vara varierande grad av "Shit!" .

Haha... SHIT!
    Aynrand - besudla mig!
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-20 11:27:47 följande:
    Blev det ingen ratatouille igår?
    Sov som en stock...... jag är astråkig.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-20 13:20:15 följande:
    Haha... SHIT!
    Det får man nog tolka som att du har en inbox som inte lämpar sig för utomstående att ta del av .

Min är *givetvis* oskyldig men såg till att ändra lösenord som det första jag gjorde.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-20 12:38:05 följande:
    Shit!
    Typ..... traaaaaadigt.
    (fast inte oväntat med FLs kodningskunskaper) *viskar*
    Naughty by nature
  • PrimitivMan

Slugt skifte av nick Agri ;). Fast säga Agri som förkortning är bättre

Hmm man kanske skulle byta nick nu när det är gratis och allt. Var inte så nöjd med nicket. Skulle vara en variant av ett annat nick jag använt, samma innebörd i grunden men annorlunda på ett långsökt sätt. Fast jag behåller det nog.

• Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-20 13:50:34 följande:
    Slugt skifte av nick Agri ;). Fast säga Agri som förkortning är bättre

Hmm man kanske skulle byta nick nu när det är gratis och allt. Var inte så nöjd med nicket. Skulle vara en variant av ett annat nick jag använt, samma innebörd i grunden men annorlunda på ett långsökt sätt. Fast jag behåller det nog.
    Bytte mest för att jag gissar att min mail kommer bli spammad av pervon som googlar på gamla nicket. Men ni kan få kalla mig för agri ändå.
    (och med alla citat som gjort i den här gruppen så kommer ju den som pallar att gräva lite hitta mig iaf). Har dock inget komprometterande mailkonto och absoluuuuuuut inget snuskigt i inboxen. Oskyldig
    Naughty by nature