Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger
    och skrev 2012-07-04 13:43:20 följande:
    Tack snälla Birger, men jag är inte tillräckligt gammal för att svara i den tråden. Död
    Äsch, du är ju en stor tjej.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-07-04 19:19:50 följande:
    Inte alls, Annelie är lite och nätt, en riktigt gullig kvinna att fika ihop med på ett trendigt Café, och det skall såklart va ute i solen.
    Ser man på. Drömmer

Och, nallebjörnen undrar hur relationen mellan er två ser ut just nu. Han vågar inte fråga själv, det är därför jag frågar åt honom.
  • lille Birger
    och skrev 2012-07-04 20:39:12 följande:
    Jag har blivit utkonkurrerad av en tung stridsvagn för närvarande.

Men eftersom Anton särskilt kommenterar att jag är liten och nätt så tyder det nog på att han snart tar sitt förnuft till fånga och skrotar stridsvagnen?
    Om jag ska vara helt ärlig tror jag att nallebjörnen menade relationen mellan han själv och dig. Antar att det var därför han inte vågade fråga själv.
  • lille Birger
    och skrev 2012-07-04 20:45:52 följande:
    Jag är fortfarande sur över att han påstod att trosorna i min underklädeslåda var gigantiska.
    Tror att han hade incidenten när han smulade ned din säng med knäckebröd i åtanke. Skäms

Menar ni att jag har skickat dit nallebjörnen för att ta reda på detaljer om t ex Och's trosor? Så är det verkligen inte.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-07-05 11:26:04 följande:
    Verkar vara lite upprörd stämning här inne. Kan vi inte alla kramas och sjunga nån fin sång? {#emotions_dlg.flower}
    Det var länge sen man såg en snygg tjej här inne. Kanske en bild på en sådan kan lätta upp stämningen?

När jag själv är ledsen eller orolig över något brukar jag ta fram en bild på en stor rumpa ur ryggsäcken. Den lugnar oftast ned mig lite. Äpple
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-05 22:51:27 följande:
    Undra vilket djur männen helst inte vill ha i pillesnoppen?
    Sliddjur.
  • lille Birger

Vilken av de här 2 idrottskillarna tycker ni är snyggast?

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-07-06 01:03:10 följande:
    Han i mitten.....
    Fast det är ju en tjej. Glad
Svar på tråden Trash-tråden