• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-02-07 17:40:33 följande:
    Idag sa mamma en väldigt klok och tänkvärd sak till mig, nämligen att man inte kan äta köttfärssås och spagetti varje dag!
    En av mina vänner brukar säga angående otrohet: "Man kan inte äta oxfilé varje dag, ibland vill man ha pannkaka också"
  • MrsAssault
    Driftwood skrev 2012-02-07 15:53:21 följande:
    Nu har jag läst ut en halv gul sol.

En {#emotions_dlg.flower}  till NG för boktipset, den var mycket bra på alla sätt Glad
    Läs hennes andra bok också, purple hibiscus!
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-06 22:01:20 följande:
    Kaniner är inte sexiga. Fina flickor i liten badräkt och bunnyoutfit kan vara sexiga.
    Jag har faktiskt inte en enda sån bild. Det kanske är så att de lite större tjejerna inte behöver göra sig till och ta på sig kaninöron eftersom de är så snygga ändå.
  • I Blackrose I

Puss på er. Kyss

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Blackrose I

Typisk att dom flesta inte är inloggade när jag tänker hälsa på er.

Skickar en stor bamsekram till er alla. NalleHjärtaKyss 

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Årsta
    I Blackrose I skrev 2012-02-07 18:04:45 följande:
    Typisk att dom flesta inte är inloggade när jag tänker hälsa på er.

Skickar en stor bamsekram till er alla. NalleHjärtaKyss 
    hej....
  • Yoyna

Hej Rosen! hur har du det baby?

Årsta! Skärp dig nu och ge mig lite uppskattning nån gång!

• Yoyna

BJ, om jag ska vara helt ärlig så tror jag att det går alldeles utmärkt att låta ett barn äta endast köttfärssås och spaghetti under en tid. Rätt som det är vill barnet, precis som Mrs skrev, ha nått annat.

Men jag tvivlar på att du är ett barn. Så alltså tror jag att om du inte vill äta något annat så jävlas du bara med din stackars mor och det är elakt.

• Årsta
    Yoyna skrev 2012-02-07 18:44:24 följande:
    Hej Rosen! hur har du det baby?

Årsta! Skärp dig nu och ge mig lite uppskattning nån gång!
    Hjärta