Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-06-13 00:11:47 följande:
    Helt ovidkommande, Den lilla irriterande slynan skall ha en helvetes massa pisk antingen hon förtjänar det eller inte.

Gäller dig också. Bara så du vet...... 
    Åh! Tack Anton! Hjärta
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-06-14 15:17:51 följande:
    Verkar också vara en olämplig arbetsställning. Har de inga skyddsombud på de här arbetsplatserna?

Dessutom skulle jag åberopa själsligt lidande som kollega att ha arbetskamrater som går klädda på det sätter och exponerar sig så. Om hon nu inte har lust att följa med in i kopieringsrummet och hjälpa mig att eh fylla på pappret i facket längst nere. Eller något.

Hmm varför får jag massa tankar om alternativa användningsomården för linjaler?
    Så länge det inte är häftapparaten du funderar på är det väl lugnt.

I övrigt så tror jag att min u-ringning skulle kunna anmälas till skyddsombudet idag. Tänkte inte på hur djup ringningen var när jag klädde på mig men eftersom de flesta av det manliga könet idag har ägnat större tid att fästa blicken i bysthöjd än i ögonhöjd inser jag att något gick snett. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-06-14 15:43:03 följande:
    Har du funderat på att komma till jobb1 iklädd sån där kjol som är öppen baktill? Cool

Tror Magdalena Ribbing sa någon gång att man bör inte ha string utan vanliga trosor om man har en sån där kjol.
    Nej Birger lille. Jag har ytterst korrekta kjolar på jobbet. Jag ser oftast så pryd och korrekt ut att klockorna stannar.
    Men om jag nu hade en sån kjol skulle jag definitivt inte ha några trosor på mig. What's the point liksom?  
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-06-14 15:46:55 följande:
    Hmm är vi män så indiskreta? Jag tycker själv jag bara smygtittar lite diskret som inte borde märkas. Fast att tungan hänger långt nere kanske avslöjar mig.

Ja det är definitivt ett fall för skyddsombudet och tillhörande korrigering med linjalen! Saknar ni skyddsombud kan jag nog alltid hjälpa till. Jag ställer alltid upp för mina medmänniskor.
    Så indiskreta? Minst sagt. Trots att jag gjobbar i ett strikt kostymparadis så ser jag ibland hur dessa kontrollerade karlar omvandlas till någon sorts Hedenhös med tomt stirrande blick så fort ett par bröst närmar sig.

Men du är en fin, generös kille som så artigt ställer upp med linjalen. {#emotions_dlg.flower} 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-06-14 16:33:35 följande:
    Jag tittar inte alls på tuttarna för de intresserar mig inte det minsta. Nalle
     Undrar vad dina jobbarkompisar skulle säga då. Obestämd
    Va? Gillar du inte tuttar? Förvånad

Undrans sa flundran vad du gillar då.......
    Naughty by nature
  • Agridulce
    I Rose I skrev 2012-06-14 17:59:37 följande:
    Jag funderar på att köpa en one piece.
    One piece - ett p-piller för hela kroppen.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-06-14 20:20:23 följande:
    hej alla,
    One piece är inte från denna värld....

jag fixar mat och jag är kåt
    Hej du,
    Bakar du?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-06-14 20:25:51 följande:
    Haha, du menar det dödar lusten?

Har släktingar där både han och hon springer omkring i sparkdräkt..förlåt One-piece.Gulligt eller hur? Skulle hellre klä mig i högklackat och kjol .
    Ja det är liksom kroppskondom och erotikdödare i ett.
    Den man eller kvinna som klarar av att tända på en person i one-piece borde få nån slags kåthetspris.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-06-14 21:14:04 följande:
    Fast jag gick förbi en affär som bara säljer One-piece och tittade in genom fönstret. Vad får jag se om inte en riktigt läcker sak som såg ruggigt sexig ut trots klädd i One-Piece. Vad är priset ?
    Okej, glömde säga att du är utom tävlan. Du kan ju säkert gå i gång på muminmamman bara hon viftade lite på rumpan.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-06-14 21:46:20 följande:
    Man får ha stora tuttar om man vill.
    Puh! Drömmer
    Äntligen kan jag pusta ut.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden