Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-06-24 23:24:45 följande:
    Ja, det tamejfan att jag är, Agri, och för övrigt spelar det ingen som helst jävla roll vad du vill ha och vad du inte vill ha, du håller tillgodo med det jag tillhandahåller. Punkt slut.
    Skulle du, mot förmodan, få för dig att gnälla kommer du upptäcka att det är tämligen problematiskt med en Ball Gag i käften. 

Ha en bra kväll, ÄLSKLING !!!

Puss! 
    Bra Anton! {#emotions_dlg.flower}
    Det var det svaret jag ville ha. Hjärta
    Naughty by nature
  • Agridulce
    I Rose I skrev 2012-06-24 23:26:47 följande:
    Nej, jag ångrar inte vad jag skriver. Jag ångrar vilka diskussionspartner jag väljer.
    DET kan ge en rejäl huvudvärk.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    I Rose I skrev 2012-06-27 12:58:18 följande:

Här är mitt nya hår. 57cm kortare!!!!!! Min man kommer få krupp. Är hemma hos en killkompis och han fick inte ur sig ett ljud när han öppnade dörren. Haha.

Fiiiiiiiiiiiiint!!!
    Blankt och vackert också! 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-06-27 09:53:20 följande:
    Om jag ringer en kvinna och frågor om hon kan komma och hämta mig på dagis, varpå hon svarar;
    "Nej, jag har vaginan full."

Hur ska man då tolka det?
    Som att hon har det väldigt väldigt bra just då.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-06-27 15:27:46 följande:
    Jag får en känsla av att Agri helt plötsligt känner för att raka av sig hela jävla kalufsen.
    Som av en händelse ska jag faktiskt klippa mig ikväll. Men jag låter mitt långa hår vara kvar. Man vill ju vara en artig flicka och bistå med ett handtag till män som offrar sig och tar hand om min arma rumpa.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Så, nu är jag klippt också. Inte alls samma vackra tjocka hår som Rosen men lagom slingat, råttfärgat frissa utan slitna toppar.

Naughty by nature
  • Agridulce

Alltså Anton, jag förstod inte det där med kossan. Var det lesbisk sex du försökte främja?

• Agridulce

Jahaaaa.
    Jag kanske inte förstod den eftersom den var tecknad på danska.

Tack för att du förklarade så fint.

Svar på tråden Trash-tråden