Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Jag har en nallebjörn som tar hand om mig. Nalle I morse fick jag frukost på sängen! Rostade smörgåsar med prickig korv och varm choklad. Tungan ute

• lille Birger

Min kompis har tydligen köpt 3000 bollar till sin inflyttningsfest. Han ska ha ett bollhav. Obestämd

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-07-16 09:46:59 följande:
    Hej på er. Jag är på kontoret.... såååååå omotiverad! Kräks
    Jag tycker det låter jätteskojigt att jobba på kontor. Drömmer
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-07-16 10:52:05 följande:
    Du kan ju komma hit och underhålla mig Birger. Gissar att jag inte jobbar allt för långt ifrån dig.
    Dör av uttråkning (förutom när kroppstemperaturen ökar pga oanständiga inboxningar). Förhoppningsvis får jag klart allt idag så jag kan ta min efterlängtade semester. 
    Ja, det skulle vara skoj. Men jag får inte tillträda eftersom jag inte jobbar där. Rynkar på näsan   Nallebjörnen, däremot, han är ju så liten att han kanske kan slinka in och hålla dig sällskap.Nalle Han kanske kan ta med sina nya kladdkritor.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-07-16 09:56:17 följande:
    Tänk på mig, Agri !!! Alla andra har gått hem, du står lite framåtlutad mot ditt eget skrivbord och putar lätt med din fina röv......jag sätter på dig bakifrån, först i finhålet och sen i det riktiga hålet, du smeker dig själv och kvider av vällust samtidigt som du är nervös för att städerskan skall dyka upp. Men du kommer precis innan du hör henne längre ner i korridoren, i samma ögonblick som dörren öppnas drar du ner kjolen med ett belåtet flin och kysser mig lätt på pannan och viskar : Tack, älskling, vad fin du är....
    Man har alltså kjol på sig där Agri jobbar. Förvånad
    Anton Chigurh skrev 2012-07-16 01:10:58 följande:
    Inte sk medicinbollar väl ???
    Antar att de är av den storlek som bollarna i bollhaven brukar vara. Han köpte dem på toys r us.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-07-16 13:08:08 följande:
    Helt rätt Birger. Vi släpper inte in okända skummisar här.
    Ja, man har kjol på sig här. I alla fall jag.
    Då är det alltså okej att nallen kommer och hälsar på. Han är nog den mest oskyldiga lilla personen jag känner, absolut ingen skummis.

Här är en liknande gif:

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-07-16 14:41:18 följande:
    Det här är fanimej en av dina bästa, Birger.

Bra jobbat.....Äpple 
    Du är förtjust i gifs har jag märkt. Glad
  • lille Birger

Lille Birger är också givmild, som delar med sig av sina fina bilder. Tomte

• lille Birger

Jag hittade en bild på en tjej som är på väg att smyga upp för ett tåg när någon kommer med kameran och knäpper en bild snett underifrån!

Undrar om hon är en inbrottstjuv.. Obestämd  Isåfall borde hon vända bort ansiktet från kameran.
Svar på tråden Trash-tråden