• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Ah, skönt! Då redde det hela upp sig!

Om alla delade med sig skulle världen vara en skönare och vackrare plats att vara på!

• Yoyna

Men jo, Anton jag tycker nog att vi är lite främlingar. Jag vet inte så mycket om dig nämligen.

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-11 23:18:04 följande:
    Men jo, Anton jag tycker nog att vi är lite främlingar. Jag vet inte så mycket om dig nämligen.
    Du vet vad du behöver veta.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-11 23:14:10 följande:
    Till skillnad från vissa andra så delar jag med mig. Så du behöver inte blir rädd, Yoyna.

Vem syftar du på nu?
    Naughty by nature - but yet sweet and humble
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-12 09:04:32 följande:
    Okej Anton, då säger vi så!
    {#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-12 10:03:10 följande:
    Wow...Whitney Houston är död...

Ja jösses! Såg det nu också.

Tragiskt men på något vis inte helt oväntat.
    Naughty by nature - but yet sweet and humble
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-12 10:35:18 följande:
    Ja jösses! Såg det nu också.
    Tragiskt men på något vis inte helt oväntat.
    Verkligen inte, tråkigt när artister/skådespelare inte kan hantera framgång. Mycket tråkigt.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-12 10:27:22 följande:

Agri skrev :
    Vem syftar du på nu?
    Det var inte dig, Agri, var inte orolig.......